خبرگزاری کار ایران

واکنش باشگاه اینتر به شایعه فروش ناینگولان

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۳۱۴

مدیر باشگاه اینترمیلان به شایعه جدایی هافبک بلژیکی این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، روز شنبه راجا ناینگولان با اعلام سایت رسمی باشگاه اینترمیلان از هرگونه فعالیت فوتبال محروم شد. او البته از روز بعد در تمرینات شرکت کرده و چنین جریمه‌ای به دلیل تاخیر او برای حضور در جلسات تمرینی بود.

به هر حال هافبک بلژیکی با دستور لوچیانو اسپالتی بازی مقابل ناپولی را از دست داده و به گفته سرمربی نراتزوری قرار است از هفته آینده در ترکیب حضور داشته باشد.

به دنبال این اتفاق شایعاتی در رسانه‌های میلان مطرح شد که قرار است ناینگولان در زمستان اینتر را ترک کند و به رم برگردد! ماروتا که به تازگی به عنوان مدیر اجرایی باشگاه اینتر معرفی شده در این خصوص اظهار داشت:"ما به عنوان اعضای تیم مدیریتی باشگاه، حرف های اسپالتی به عنوان رهبر تیم را گوش کردیم و تصمیم بر جریمه انضباطی ناینگولان شد.

او برابر ناپولی در میدان نبود ولی در ورزشگاه حاضر شد و بازی را از نزدیک تماشا کرد که نشان از تعهد و علاقه اش به باشگاه است. راجا در فهرست فروش اینتر نیست و با اطمینان می گویم که در زمستان از جمع ما جدا نمی شود. حتی اتفاقات اخیر در مورد وضعیت این بازیکن در تابستان هم بی تاثیر است."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز