خبرگزاری کار ایران

استقلال برای قهرمانی شانس دارد

قراب : ما از داوری ضرر کردیم

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۲۱۷

جواد قراب، معتقد است که شاگردان شفر امسال شانس خوبی برای قهرمانی لیگ برتر دارند.

به گزارش ایلنا، جواد قراب در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره نتایج نیم فصل اول  آبی‌پوشان اظهار داشت: ابتدای فصل را خوب شروع نکردیم. به هرحال جدایی برخی بازیکنان باعث شد تا نظم تیم به هم بخورد. تقریبا در همه خطوط بازیکنان تاثیرگذاری را از دست دادیم. شفر هم طبیعتا کاری نمی‌توانست بکند و برای هماهنگی نیاز به زمان داشت. تیم ما هم آرام آرام خودش را جمع کرد. داوری‌ها را هم که همه دیده‌اند و من کاری به بقیه تیم‌ها ندارم ولی ما خیلی ضرر کردیم. پنالتی ما را نگرفتند و گل سالم ما را ندیدند. محرومیت داور هم که دردی از ما دوا نمی‌کرد. تیم این اواخر خیلی خوب شده بود ولی داور در بازی با پدیده کم لطفی کرد و اگر آفساید اشتباه را اعلام نمی‌کرد، می‌توانستیم ببریم. می‌توانیم به هواداران قول دهیم که در نیم فصل دوم عالی خواهیم شد. من معتقدم که استقلال امسال شانس خوبی برای قهرمانی دارد. ما از تیم‌هایی هستیم که برای قهرمانی حرف برای گفتن داریم. 

وی درباره کار سخت آبی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا گفت: در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا هم اگر نفراتی که قرار است بیاوریم، به خوبی با تیم هماهنگ شوند، می‌توانیم در آنجا هم موفق باشیم.

پیشکسوت استقلال در پایان اضافه کرد: ما چاره‌ای جز این نداریم که از ابتدای نیم فصل دوم با برد کار را شروع کنیم. هواداران دلشان با تیم است و مطمئنا از تیم حمایت می‌کنند. ما باید امتیازات را از همان اول جمع کنیم تا بتوانیم به جایگاه اصلی خود برسانیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز