خبرگزاری کار ایران

مالک باشگاه نساجی در واکنش به شایعه مذاکره سرمربی تیمش با پیکان:

نکونام هم مثل برانکو گلایه دارد/ با حدادیان صبحانه خوردیم و به شایعات خندیدیم!

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۲۶۹

مالک نساجی ادامه داد: خود نکونام دوست دارد در نساجی بماند ما از وی راضی هستیم و اگر مشکلی بین ما بود قطعا به او می‌گفتیم خداحافظ.

فرهاد صنیعی‌فر مالک باشگاه نساجی در گفت و گوبا ایلنا در خصوص آخرین وضعیت این تیم و شایعه جدایی جواد نکونام اظهار داشت: اتفاق خاصی در نساجی نیفتاده، اعضای باشگاه کارشان را انجام می‌دهند و شنبه هفته آینده شرایط را بررسی خواهیم کرد و تیم برای حضور قدرتمدانه  در نیم فصل دوم آماده شود.

وی در خصوص گلایه‌های نکونام افزود: کی‌روش هم گلایه می‌کند، برانکو هم از مشکلات مالی گله دارد هر مربی‌ای یک خواسته‌ای دارد نکونام حق دارد اما شما به من بگویید کدام تیم الان مشکل بدهی ندارد. ما که از استقلال و پرسپولیس گردن کلفت‌تر نیستیم.

مالک نساجی ادامه داد: خود نکونام دوست دارد در نساجی بماند ما از وی راضی هستیم و اگر مشکلی بین ما بود قطعا به او می‌گفتیم خداحافظ. نکونام یکی از مربیان با دانش و خوب لیگ ما است با او ادامه خواهیم داد مگر اینکه به نتیجه برسیم که خودش نخواهد همکاری کند.

صنیعی‌فرد در خصوص شایعه اختلافش با حدادیان دیگر سهامدار نساجی بیان داشت: اتفاقاً روز گذشته صبحانه را با هم خوردیم و وقتی این شایعات را شنیدیم به آن خندیدیم. از شما رسانه‌ها هم می خواهم زیاد به این مسائل دامن نزنید. اگر نکونام حرفی هم زده درد و دل کرده.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز