خبرگزاری کار ایران

میراسماعیلی: پیشنهاداتی داریم که می‌تواند به درآمدزایی صندوق کمک کند

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۸۶۹

آرش میراسماعیلی می‌گوید ما در کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک، پیشنهاداتی داریم که می‎تواند به درآمدزایی صندوق کمک کند.

به گزارش ایلنا، آرش میراسماعیلی در گفت‎وگو با خبرنگار صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، اظهار داشت: چندی پیش به عنوان رئیس کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک دیداری با ابطحی، مدیرعامل صندوق حمایت داشتم که او برخورد خوبی با من داشت و از نوع صحبت‎های او کاملا مشخص بود فردی برنامه محور است. به نظر می‎رسد صندوق حمایت با حضور ابطحی حال و روز خوبی در آینده خواهد داشت. 

وی ادامه داد: سال‌ گذشته یکی دو اتفاق نامناسب در صندوق حمایت رخ داد که با ورود به موقع وزیر ورزش و مدیریت صحیح ابطحی مسائل به وجود آمده حل و فصل شد. فکر می‌کنم نیت به وجود آمدن صندوق حمایت، انجام کارهای بزرگتری بوده است. 

رئیس کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک گفت: متاسفانه صندوق حمایت در مقاطع مختلف فراز و نشیب‌های زیادی داشته که امروز به نظر می‎رسد با مدیریت جدید، صندوق به ثبات دست پیدا کرده است. شرایط اقتصادی کشور را به خوبی می‎دانیم و درک می‎کنیم که وضعیت مناسب نیست، با این حال اعتقاد داریم صندوق نیاز به تقویت دارد. در جلسه‌ای که با ابطحی داشتم، دغدغه‌های خود را گفتم و او با آغوشی باز انتقادات را پذیرفت و اعلام کرد که تمام تلاشش را برای رفع نواقص انجام خواهد داد. 

نائب رئیس پیشین فدراسیون جودو گفت: ما در کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک، پیشنهاداتی داریم که می‎تواند به درآمدزایی صندوق کمک کند. یکی از پیشنهادات ما این است که با کمک دولت، صندوق به عنوان تعاونی مسکن قهرمانان یا موسسه مالی-اعتباری قهرمانان نیز فعالیت‎های داشته باشد. 

وی افزود: فکر می‎کنم این دست حرکات می‎تواند شرایطی رابه وجود آورد که صندوق درآمدزایی مناسبی داشته باشد. در آن طرف هم هرچقدر درآمد صندوق بیشتر باشد، به قهرمانان و پیشکسوتان توجه بیشتری خواهد شد. در کمیسیون ورزشکاران این پتانسیل وجود دارد که اگر صندوق حمایت هر کمکی از ما بخواهد با تمام وجود در خدمتش خواهیم بود.

میراسماعیلی گفت: برخی از قهرمانان و پیشکسوتان از نظر مدال آوری در سطح‎های پایین‎تری نسبت به قهرمانان المپیک و بازی‎های آسیایی قرار دارند و باید توجه بیشتری به آنها شود. بسیاری از قهرمانان شرایط مالی مناسبی ندارند و چشم امیدشان به همین صندوق حمایت است. به نظرم یک قهرمان ملی نباید دغدغه بیمه داشته باشد که صندوق در این امر اقدامات خوبی انجام داده است و کار برای بهتر شدن نیز وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز