خبرگزاری کار ایران

خیال‌مان راحت است که می‌توانیم بازیکن بگیریم

نعمتی: به دنبال سومین قهرمانی برای پرسپولیس هستیم / در آسیا هم داوری به سود ما بود؟!

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۷۸۴

سیامک نعمتی یکی از بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ بود. او توانست در خیلی از بازی‌ها گل‌های سه‌امتیازی برای قرمزها به ثمر برساند.

به گزارش ایلنا،سیامک نعمتی یکی از بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ بود. او توانست در خیلی از بازی‌ها گل‌های سه‌امتیازی برای قرمزها به ثمر برساند.

با نعمتی که این روزها در کنار خانواده در تعطیلات به سر می‌برد، درخصوص شرایط تیم، وضعیت آسیب‌دیدگی خودش و همچنین پیش‌بینی‌اش از نیم فصل دوم حساس همراه با پرسپولیس همکلام شدیم.

پرسپولیس نیم فصل کاملا موفقی را پشت‌سر گذاشت. با نظر ما هم‌عقیده هستی؟

یک نیم فصل کاملا سخت را پشت‌سر گذاشتیم. از نقل و انتقالات محروم بودیم اما بازیکنان واقعا از خودگذشتگی کردند. با وجود کمبودی که در امر بازیکن داشتیم اما توانستیم یک نیم فصل را بدون باخت به پایان برسانیم. خیلی تلاش کردیم تا هواداران زیاد نگرانی و استرس نداشته باشند. مهم‌ترین مساله در حال حاضر این است که بتوانیم در نیم فصل دوم هم همین شرایط را ادامه دهیم.

در نیم فصل دوم بازیکنان خوبی به تیم‌تان اضافه شده‌اند.

مهدی ترابی، مهدی شریفی و همچنین شیری بازیکنان تاثیرگذاری هستند. حداقل خیال‌مان راحت است که می‌توانیم بازیکن جدید بگیریم. ما می‌خواهیم برای سومین سال متوالی عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم. می‌دانیم کار خیلی سختی است اما با همت بازیکنان این کار را انجام خواهیم داد.

فکر می‌کنید بتوانید در نتیجه‌گیری بهتر عمل کنید؟

ما در نیم فصل اول هم در نتیجه‌گیری خوب بودیم و هم توانستیم تا فینال لیگ قهرمانان آسیا پیش برویم و این نشان می‌دهد که تیم ما در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. شاید باورتان نشود که هنوز حسرت فینال را می‌خوریم. اگر کمی شانس داشتیم، می‌توانستیم عنوان قهرمانی آسیا را به دست بیاوریم.

گویا دوباره دچار آسیب‌دیدگی شده‌ای.

شرایطم بهتر است. حتی در بازی دوستانه پرسپولیس مقابل پیشکسوتان هم بازی نکردم تا بیشتر به پایم فشار نیاید. این روزها باید تمرینات فیزیوتراپی را انجام بدهم تا در دور جدید تمرینات، مشکلی برای همراهی پرسپولیس نداشته باشم.

اما در بازی دوستانه در ورزشگاه حضور داشتی.

دوست داشتم کنار بازیکنان حضور پیدا کرده و همچنین دیداری هم با بازیکنان قدیمی داشته باشم. بازی جذابی بود. کری‌های خیلی جالبی در این بازی وجود داشت و حضور علی‌آقا پروین هم یکی از نکات پراهمیت این بازی بود.

خیلی‌ها می‌گویند داوری یک جورهایی به سود تیم شماست.

نمی‌دانیم چرا چنین حرف‌هایی زده می‌شود. ما تا فینال لیگ قهرمانان آسیا رفتیم؛ آنجا هم داوری به نفع ما بود؟! این چه حرفی است؟! خود ما بارها از داوری لطمه خوردیم و همان‌طور هم که دیدید بارها آقای برانکو این مساله را عنوان کرده است.

چه تیم‌هایی را مدعی قهرمانی می‌دانید؟

لیگ امسال خیلی سخت و نفس‌گیر است. ببینید همه تیم‌های بالای جدول امتیازات یکسانی دارند و قطعا در نیم فصل دوم بازی‌ها از حساسیت بیشتری برخوردار خواهد شد. اما همان‌طور که گفتم ما به دنبال سومین  قهرمانی هستیم.

مشکلات مالی‌تان به کجا رسید؟

چند وقتی است که مدیرعامل تیم‌مان عوض شده و فکر می‌کنم آنها در تلاش هستند تا مشکلات مالی را برطرف کنند. امیدوارم این مساله هرچه زودتر حل شود تا بازیکنان با فراغ بال بیشتری در بازی‌ها و تمرینات حضور یابند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز