خبرگزاری کار ایران

حمید جاسمیان در گفتگو با ایلنا

پرسپولیس را پیشکسوتان سر پا نگه داشتند / در حدی نیستم که در مورد تیم ملی صحبت کنم

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۵۵۳

یکی از قدیمی‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران اعتقاد دارد که باشگاه پرسپولیس باید به پیشکسوتان واگذار شود.

حمید جاسمیان پیشکسوت تیم پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در رابطه با اتحادی که بین تیم کنونی پرسپولیس و پیشکسوتان اتفاق افتاده اظهار داشت: اتفاق قشنگی است که رخ داده و امیدوارم که ادامه‌دار باشد. مشاهده کردید پیشکسوتان و تیم اصلی پرسپولیس یک دیدار دوستانه برگزار کردند و این نشان دهنده این است که رابطه خوبی بین این دو مجموعه برقرار است. چه خوب است که یاد پیشکسوتان در گذشته را گرامی بداریم. همایون بهزادی، صفر ایرانپاک، ناظم گنجاپور، ابراهیم آشتیانی و دیگر عزیزانی که بین ما نیستند هم در روی پا ماندن این تیم نقش بزرگی داشته اند.

وی در مورد واگذاری باشگاه به پیشکسوتان نیز عنوان کرد: بسیار اتفاق قشنگی است که قرار است رخ بدهد و امیدوار هستیم که رخ بدهد. باشگاه پرسپولیس را پیشکسوتان  سر پا نگه داشته‌اند و اگر قرار است واگذاری صورت بگیرد باید اولویت اول را به پیشکسوتان اختصاص بدهند. خود من جزو نسل اولی بوده‌ام که در پرسپولیس حضور داشته‌ام و همراه در جلسه‌ای که با مالکین قبل از انقلاب داشتیم تصمیم گرفتیم این باشگاه را افتتاح کنیم. من حتی جلوتر از علی پروین در این تیم توپ زده‌ام. اعتقاد دارم که باید باشگاه را به پیشکسوتان واگذار کنند تا آن‌ها بتوانند به نحو احسن آن را اداره کنند.

جاسمیان در مورد شرایط تیم ملی ایران نیز بیان کرد: من در جایگاهی نیستم که بخواهم در مورد تیم ملی ایران نظر بدهم ولی امیدوارم با تمام حاشیه‌ها و اتفاقاتی که رخ داده پرچم ایران برافراشته شود و شاهد سربلندی ایران و ایرانی باشیم.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز