خبرگزاری کار ایران

خبر بد برای شفر / علی کریمی در قطر مصدوم شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۴۱۴

هافبک دفاعی تیم استقلال در اردوی تیم ملی دچار بدشانسی شده و مصدومیت گریبانگیر وی شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم ملی ایران جهت حضور پرقدرت در جام ملت‌های آسیا در کمپ اسپایر قطر اردو زده و بازیکنان در تلاش هستند تا در لیست نهایی کی‌روش قرار بگیرند.

علی کریمی هافبک تاثیرگذار تیم استقلال که یکی از بازیکنان خوب این فصل استقلال بود و شفر برای نیم فصل دوم روی توانایی‌های او حساب زیادی باز کرده بود هم در این اردو حضور دارد.

از اردوی تیم ملی ایران خبر می‌رسد این بازیکن در خلال تمرینات دچار مصدومیت شده  و احتمالا یکی از خط خورده‌های تیم ملی خواهد بود. کریمی در آستانه جام جهانی هم دچار مصدومیت شد و حضور در روسیه را از دست داد و اگر این اتفاق برای رخ بدهد دومین تورنمنت پیاپی را هم از دست خواهد داد تا لقب یکی از بدشانس ترین بازیکن تیم ملی به او برسد.

این خبر به گوش وینفرد شفر رسیده و وی را بسیار ناراحت کرده است و او از این اتفاق اصلا خرسند نیست زیرا اعتقاد دارد درخشش و آمادگی کریمی می‌توانست به کمک استقلال در نیم فصل دوم بیاید اما حالا با این مصدومیت مدت زیادی طول خواهد کشید تا او به روند آرمانی بازگردد و این بدین معناست که شفر کریمی را در بالاترین حد آمادگی در اختیار نخواهد داشت و وی مدتی طول خواهد کشید تا به شرایط قبل از مصدومیت خود بازگردد.

از طرفی شفر خواهان این است که کریمی به ایران برگردد تا روند درمان خود را در ایران طی کند تا شفر و دستیارانش از نزدیک روند درمان و آماده شدن او را زیر نظر بگیرند، موردی که می‌تواند باعث بروز اختلاف و حاشیه بین سرمربی تیم ملی و شفر شود و رابطه‌ی خوب آن‌ها را شکرآب کند. باید ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقاتی در انتظار کریمی و استقلال خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز