خبرگزاری کار ایران

8 بازیکن استقلال در آستانه پایان همکاری با آبی پوشان

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۳۴۲

8 بازیکن استقلال تهران در سال پایانی قرارداد خود حضور دارند و باشگاه در نظر دارد تا

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ​فصل پرنوسان استقلال با سه برتری پرگل به پایان رسید و وینفردشفر که با هجمه‌های زیادی رو به رو شده بود این روزها دوباره به سرمربی محبوب طرفداران تبدیل شده و تصمیم دارد در نیم فصل دوم هم به بهترین نتایج دست پیدا کرده و حداکثر امتیازها را کسب کند تا برای کسب قهرمانی در کورس بماند.

پس از قطع همکاری با الحاجی گرو و مارکوس نیومایر آبی‌ها به دنبال بازیکنانی هستند که نیازهای ترکیب اصلی در بازی‌های حساس پیش رو را برطرف کننند و همچنین آزموده باشند. گرو و نیومایر با توجه به رزومه‌ای که داشتند پیراهن استقلال رابرتن کردند اما نتوانستند در حد معمول انتظاراتی که از آنها وجود داشت نشان بدهند. بر این اساس وینفردشفر دست بکار شده و برنامه‌های مهیجی را زیر نظر دارد البته در کنار این سرمربی باتجربه تصمیم دارد بحث تمدید قرارداد بازیکنان کلیدی تیمش را هم زیر نظر داشته باشد.

وریا غفوری، سیدحسین حسینی، جابر انصاری، پژمان منتظری، سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری، علی کریمی و آرمین سهرابیان اسامی 8 بازیکنی است که در آخرین سال قرارداد خود حضور دارند و با فرا رسیدن تابستان آینده می‌توانند به عنوان بازیکن آزاد استقلال را ترک کنند.

از این رو شفر تصمیم دارد به غیر از جابر انصاری با سایر بازیکنان گفت‌وگو جهت تمدید قرارداد را آغاز کند تا مراحل اولیه را فراهم سازد. غفوری، حسینی، منتظری و کریمی چهار بازیکنی هستند که به دلیل حضور در اردوی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات جام ملت‌های آسیا فعلا در دسترس نیستند و پس از این مسابقات تصمیم گیری خواهند کرد.

انصاری از این رو در لیست تمدید قرارداد حضور نخواهد داشت که سرمربی آلمانی در حال حاضر چند مهاجم در اختیار دارد و با بازگشت مرتضی آقاخان تصمیم دارد این مهاجم را کنار بگذارد. وضعیت این 8 بازیکنی در حالی تا به امروز نامشخص مانده که آنها می‌توانند برای قطع همکاری با استقلال در شش ماه پایانی قراردادشان مذاکره با سایر تیم‌ها را آغاز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز