خبرگزاری کار ایران

رییس نخواهم شد چون بوی چمن را دوست دارم

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۲۵۰

پپ گواردیولا به ملاقات چند تن از سیاستمداران کاتالان و رهبران اجتماعی این ایالت که به دلیل تلاش برای استقلال‌ کاتالان‌ها در حبس به سر می‌برند رفت و سپس برای آنها در رادیو داخلی زندان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، بخشی از صحبت‌های او با زندانیان اکنون توسط ژاوی تورس، خبرنگار اسپانیایی منتشر شده که در آن سرمربی منچسترسیتی درباره مسائل مختلفی حرف زده است. او گفت: «کاتالونیا در انگلیس بسیار محبوب است. تقریباً همه آنهایی که من می‌شناسم‌شان برای تعطیلات به کاتالونیا می‌روند. آنها از چیزهایی که ما داریم، از آب و هوا و از غذاهای‌مان و ... تعریف می‌کنند. من سیاست را دوست ندارم چون سیاست نشان می‌دهد که بسیاری از انسان‌ها چگونه موجوداتی هستند. زندگی من مانند خیلی‌های دیگر خوب بوده است چون شغلم در این مورد به من کمک کرده است. من از خانواده‌ای متواضع و اهل دهکده‌ای کوچک هستم و خانواده‌ام همیشه به من زمانی که اوضاع بر وفق مرادم نبوده کمک کرده‌اند. دوست دارم از دور نظاره‌گر سیاست باشم. فکر می‌کنم که همه ما درگیر سیاست هستیم و وظیفه‌ای داریم که آن ابراز عقاید‌مان است.»

گواردیولا درباره اینکه آیا احتمال دارد روزی رییس شود هم گفت: «فکر می‌کنم در کار خودم به‌عنوان یک مربی دارم خوب عمل می‌کنم. داشتن شغل مدیریتی یعنی اینکه باید ضیافت‌های شام بیشتری داشته باشید و این مرا کسل می‌کند. من بوی چمن، رقابت، استرس و حس باختن یک بازی و تلاش برای تبدیل کردن شیوه بازی تیم به شیوه‌ای که می‌خواهم را دوست دارم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز