خبرگزاری کار ایران

مورینیو – رئال مادرید؛ جدی نگیرید!

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۲۴۸

تصمیم منچستریونایتد برای اخراج ژوزه مورینیو شایعاتی را ایجاد کرده مبنی بر اینکه این مرد پرتغالی ممکن است به رئال مادرید برگردد اما مدیران باشگاه به استخدام دوباره او چه به صورت کوتاه‌مدت و چه بلند‌مدت فکر نمی‌کنند.

به گزارش ایلنا، باشگاه هنوز به سانتیاگو سولاری اعتماد دارد و مدیران هم باور دارند که او می‌تواند تیم را تا ماه فوریه هدایت کند و با وضعیتی خوب به مرحله حذفی لیگ قهرمانان برساند.

رابطه مورینیو با فلورنتینو پرس رییس باشگاه رئال مادرید خوب و با خوسه آنخل سانچس، مدیر اجرایی باشگاه بی‌عیب و نقص است و میان آنها به طور مرتب پیام‌هایی رد و بدل می‌شود که البته این فقط به احترام متقابل و رویکرد مودبانه آنها در قبال یکدیگر برمی‌گردد.

در چند روز اخیر هم پیام‌هایی برای حمایت و تسلی خاطر به مورینیو برای او فرستاده شده اما چیزی بیشتر از این نبوده است.

مدیران رئال مادرید باور دارند که دوران مورینیو در سانتیاگو برنابئو به پایان رسیده است و برگرداندن او به این تیم نتیجه‌ای مخرب دارد و نه سازنده. آنها هنوز ضربه‌ای که سال 2013 مورینیو به رختکن رئال مادرید زد را از یاد نبرده‌اند، ضمن اینکه مشکلات مشابهی که در منچستریونایتد و چلسی داشت را هم نمی‌توان از کارنامه او پاک کرد.

منبع: مارکا/ خوسه فلیکس دیاس

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز