خبرگزاری کار ایران

شب تلخ یک ایرانی در ورزشگاه یوهان کرویف

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۲۳۴

تنها دروازه‌بان ایرانی لیگ هلند، عقیل اعتمادی است. دروازه‌بانی که بعد از حضور در تراکتورسازی به فوتبال ایران معرفی شد و حتی عده‌ای بر این عقیده بودند که می‌تواند به تیم ملی ایران هم دعوت شود.

به گزارش ایلنا، اعتمادی با سابقه 2 فصل بازی در ایران، این روزها عضو گرافشاپ در لیگ برتر هلند است. اعتمادی دروازه‌بان 31 ساله‌ای است که بعد از حضور در تیم‌های درجه 2 هلندی، با بازی در تراکتورسازی چهره شد. اعتمادی 9 بازی برای تراکتورسازی انجام داد اما خیلی زود از این تیم جدا شد و به هلند برگشت تا پیراهن آلمره‌سیتی را بپوشد.

حضور او در ژوپیلرلیگ- دسته 2 هلند- باعث شد تا دوباره مورد توجه تیم‌های ایرانی قرار بگیرد و این بار به عضویت نفت‌آبادان در بیاید.

هر چند او در نفت حتی یک بار هم درون دروازه قرار نگرفت تا در بازگشت به هلند، پیراهن گرافشاپ را در دسته دوم بر تن کند.

فصل 2018-2017 ، اعتمادی عضو گرافشاپ بود و همراه این تیم به اردی‌ویژه صعود کرد. او البته فقط یک بازی برای گرافشاپ در جام حذفی انجام داد و فقط 120 دقیقه درون دروازه این تیم قرار گرفت.

این فصل هم قرارداد عقیل اعتمادی تمدید شده و او یکی از بازیکنان گرافشاپ در اردی‌ویژه است.

پسرخاله گوچی روی نیمکت گرافشاپ

اعتمادی این فصل 15 بار روی نیمکت گرافشاپ نشسته و نمایش جوریوس هلندی و 24 ساله را تماشا کرده. در اردی‌ویژه فرصت بازی بالاخره به اعتمادی رسید.

او در بازی پانزدهم گرافشاپ مقابل دن‌هاگ رده دوازدهمی، بین دو نیمه جای جوریوس را گرفت و 45 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت.

این بازی در نهایت با تساوی بدون گل تمام شد تا اعتمادی امیدوار به حضور در بازی آینده گرافشاپ مقابل آژاکش شود.

به‌خصوص که جوریوس هم آسیب دیده و بعید بود برای حضور در این بازی مهم آماده شود.

در بازی هفته شانزدهم مقابل آژاکس در ورزشگاه یوهان کرویف و در حضور بیش از 53 هزار تماشاگر، عقیل اعتمادی درون دروازه گرافشاپ قرار گرفت اما روز عجیب و تلخی را سپری کرد.

بازی طبق پیش‌بینی با حملات پردامنه آژاکس آغاز شد اما اعتمادی تنها 18 دقیقه دوام آورد و مغلوب مهاجم حریف شد.

بعد از دریافت گل نخست، شیرازه دفاعی گرافشاپ به هم ریخت و این تیم 7 گل دیگر دریافت کرد تا بازی در نهایت با پیروزی 8 بر صفر آژاکس به پایان برسد. دیداری که در آن حکیم زیچ، بازیکن تیم ملی مراکش که در جام جهانی برابر ایران هم بازی کرد، 3 گل زد و یک پاس گل داد.

عقیل اعتمادی مقابل آژاکس

در جام حذفی نیز، عقیل اعتمادی این فصل 2 بار در ترکیب گرافشاپ قرار گرفته. اولی مقابل وی‌وی‌‌اس‌بی که با تساوی 3 بر 3 تمام شد و دومی هم بازی برابر زوله که با برتری 5 بر 2 حریف به پایان رسید. اعتمادی در 2 بازی، 8 گل دریافت کرده تا سرمربی گرافشاپ به فکر جذب دروازه‌بان بهتری بیفتد.

گرافشاپ در هلند تیم قدرتمندی نیست. شاید به همین دلیل هم هست که در 16 بازی، 3 برد، 2 تساوی و 11 شکست در کارنامه‌اش ثبت شده و با کسب 11 امتیاز در رده هجدهم جدول 18 تیمی لیگ هلند قرار گرفته. همه اینها البته باعث نمی شود که گرافشاپ و عقیل اعتمادی ناامید باشند. آنها به دنبال راهی برای فرار از منطقه خطر هستند اما برای رسیدن به این هدف کار دشواری پیش رو دارند.

عقیل اعتمادی در پیراهن گرافشاپ

عقیل اعتمادی این فصل و در 4 بازی، 16 گل دریافت کرده. یعنی به ازای هر بازی که البته یکی از آنها از اواسطش بود، 4 گل خورده که آمار ضعیفی برای یک دروازه‌بان محسوب می‌شود.

 با توجه به این آمار باید دید آیا هنک دی‌یونگ 54 ساله باز هم به اعتمادی، اعتماد می‌کند یا دوباره او را روی نیمکت و کنار دست خود می‌نشاند؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز