خبرگزاری کار ایران

بیژن طاهری: حریفان از ما می‌ترسند / باید مثل سال گذشته تلاش کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۱۵۷

مربی تیم استقلال در گفتگویی تفصیلی به بررسی شرایط استقلال پرداخته است.

به گزارش ایلنا، بیژن طاهری مربی تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه در تشریح جمع بندی عملکرد استقلال در نیم فصل گفت: شرایط استقلال در شروع لیگ باب میل هیچکس نبود و ما چاره ای نداشتیم و باید با آن شرایط شروع می کردیم. نتایجی که در چند بازی اول گرفتیم خوب نبود و فراز و نشیب زیاد داشتیم. با گذشت زمان تیم جا افتاد و با نزدیک شدن به پایان نیم فصل شرایط ما بهتر شد. در چند بازی آخر و به ویژه در بازی های بیرون خانه خوب نتیجه گرفتیم و در پایان عملکرد خوبی داشتیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا استقلال در نیم فصل اول در خارج از خانه موفق تر بود، اضافه کرد: در تیم بازیکنان جوان زیادی داریم و با گذشت زمان در تیم جا افتادند و شرایط خیلی بهتر شد و بازیکنان توانستند در خانه مانند بیرون از خانه عمل کنند.

طاهری در ادامه افزود: در دور برگشت نیز اکثریت بازی ها داخل خانه است و به تیم ما در نتیجه گرفتن کمک می کند و می توانیم با حمایت هواداران به مراتب در نتیجه گیری بهتر عمل کنیم.

مربی استقلال در ادامه درباره تقویت این تیم اضافه کرد: ما باید برای لیگ قهرمانان تقویت شویم. بازی های خیلی سخت و مهمی داریم و حریفان ما بسیار قدرتمند هستند و بازیکنان تراز اول را در اختیار دارند. اما معتقدم آنها از فوتبال ما می ترسند؛ الهلال سال قبل نیز صدرنشین کشور خود بود و شک نکنید آنها از نام ما می ترسند البته ما قطعا باید تقویت شویم.

طاهری ادامه داد: در فوتبال اتفاقات زیاد است. ما مثل سال گذشته تلاش می کنیم و همه تیم ما در این مسابقات آسیایی انگیزه زیادی دارند و مطمئنا با حمایت خوب مدیریت و هواداران و همت همه تیم برای درخشش در آسیا حاضر می شویم.

مربی تیم فوتبال استقلال در پایان درباره تعطیلات طولانی نیم فصل خاطرنشان کرد: ما باید دوباره بدنسازی کنیم و بازی تدارکاتی بگذاریم تا لیگ شروع شود. ما 10 بازیکن ملی داریم که با شروع بازی ها به تیم ما بر می گردند و کار ما در این تعطیلات سخت است. اگر بازیکنان را در اختیار داشتیم و به تعطیلات می رفتیم قطعا هماهنگ تر می شدیم اما حالا باید روی مجموعه ای که در اختیار داریم تمرکز کنیم و به دنبال افزایش هماهنگی بازیکنان تازه وارد باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز