خبرگزاری کار ایران

محمدرضا ساکت در قطر چکار می‌کند؟

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۰۵۶

دبیرکل مستعفی فدراسیون فوتبال هنوز اطراف تیم ملی و فدراسیون حضور دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ظاهراً قانون منع بکارگیری بازنشستگان که در سرتاسر کشور و ادارات و دستگاه‌های دولتی اجرایی شده، در فوتبال قرار نیست اعمال شود و پس از ماندگار شدن مهدی تاج در رأس فدراسیون، شاهد مقاومت سایر اعضا و معاونان این فدراسیون نسبت به ترک پست‌شان هستیم.

رئیس فدراسیون و نوابش با استفاده از اهرم فشار فیفا و تهدید به تعلیق فوتبال ایران تا امروز توانستند بر مسند خود باقی بمانند و به ظاهر قصد ندارند راحت از مسئولیت خود کنار بروند.

محمدرضا ساکت، یکی از بازنشستگان فدراسیون فوتبال که حتی از سمت خود استعفا هم داده و جانشینش هم مشخص شده است، همچنان در اطراف فدراسیون فوتبال و تیم ملی دیده می‌شود و مشغول فعالیت است. ساکت در سفر تیم ملی به دوحه همراه کاروان بوده و در حال حاضر هم در قطر حضور دارد و ظاهراً قصد کنار رفتن هم ندارد.

ساکت پیش از اینکه دبیرکل فدراسیون فوتبال شود به عنوان مشاور رئیس فدراسیون فوتبال و هم چنین مدیر تیم های ملی فعالیت می‌کرد و به نظر می رسد هم اکنون با این سمت تیم ملی را در اردوی قطر همراهی کرده است.

این در حالیست که در قانون منع بکارگیری صراحتاً آمده است که استفاده از افراد بازنشسته حتی در سمت‌های غیررسمی مثل مشاوره و حتی در صورت عدم دریافت حقوق هم ممنوع است. اکنون باید دید فدراسیون فوتبال پاسخی در قبال هزینه‌های صورت گرفته برای سفر محمدرضا ساکت به دوحه خواهد داشت یا خیر.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز