خبرگزاری کار ایران

جام باشگاه‌های جهان در ایستگاه پایانی؛

سومین قهرمانی پیاپی رئال مادرید یا شگفتی‌سازی العین؟

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۹۴۸

جام باشگاه‌های جهان 2018 امشب به پایان خواهد رسید و تیم رئال مادرید درصدد دفاع از عنوان قهرمانی خود است.

به گزارش ایلنا، رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتبال جهان امروز با برگزاری دیدارهای رده‌بندی و فینال به پایان می‌رسد و از چهره‌ی تیم قهرمان رونمایی خواهد شد.

در دیدار رده‌بندی کاشیماآنتلرز ژاپن و ریورپلاته آرژانتین به مصاف هم خواهند رفت و باید ببینم عنوان سوم را کدامیک از این دو تیم کسب خواهند کرد. کاشیما در دیدار نیمه‌نهایی با نتیجه 3 بر 1 مغلوب تیم پرآوازه رئال مادرید شد و ریورپلاته هم در میان شگفتی همگان با شکست در مقابل العین میزبان در ضربات پنالتی از صعود به فینال بازماند.

اما در دیدار فینال شاگردان زوران مامیچ در تیم العین این فرصت را دارند که یک شب تاریخی برای خود و فوتبال امارات و حتی آسیا رقم بزنند و با شکست بهترین تیم 3 سال اخیر اروپا به مقام قهرمانی جام‌باشگاه‌های آسیا برسند و روند قهرمانی تیم‌های اسپانیایی را متوقف کنند.

 در 4 سال اخیر همواره تیم های اسپانیایی قهرمان جهان شده اند. سال گذشته رئال توانست گرمیو برزیل را شکست دهد، سال 2016 کهکشانی ها کاشیما آنتلرز را از پیش رو برداشتند، یدر سال 2015 نیز  بارسا ریور پلاته را در هم کوبید و سال 2014 هم سن لورنزه در فینال مغلوب رئال شد.

العین که از امتیازات میزبانی هم بهره می‌برد با تکیه بر توانایی بازیکنان بین‌المللی خود همچون مارکوس برگ، کایو و روبن ریبیرو تلاش خواهد کرد تا تیم رئال مادرید را تحت فشار قرار داده و با ارائه یک نمایش درخشان نگذارد جام از امارات خارج شود.

تیم رئال مادرید هم که برای سومین سال پیاپی به فینال این رقابت‌ها راه پیدا می‌کند، امیدوار است تا با شکست العین سومین قهرمانی متوالی و همچنین چهارمین قهرمانی خود در تاریخ جام باشگاه‌های جهان را دشت کند. سه قهرمانی قبلی این تیم با زیدان و آنجلوتی به ارمغان آمده و حال باید ببینیم سانتیاگو سولاری نیز می‌تواند قدم در راه بزرگان بگذارد و یک جام معتبر را در اوایل دوران مربیگری خود به تالار افتخارات رئال مادرید اضافه کند یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز