خبرگزاری کار ایران

با تایید دبیر فدراسیون کشتی

نفوذ روس‌ها در فدراسیون جهانی کار دست کشتی ایران داد / میزبانی جام‌جهانی از مشهد گرفته شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۹۰۵

در حالی که ابتدا شهر مشهد به عنوان میزبان رقابت‌های جام‌جهانی کشتی در سال 2019 انتخاب شد، اما این روس‌ها بودند که توانستند میزبانی را از چنگ ایران دربیاورند.

به گزارش ایلنا،  پس از اعلام آمادگی استان خراسان رضوی برای میزبانی شهر مشهد از جام جهانی کشتی آزاد در سال 2019 میلادی، فدراسیون کشتی مکاتبات و هماهنگی های لازم را با اتحادیه جهانی کشتی در این مورد را انجام داد و اتحادیه جهانی نیز با این موضوع موافقت کلی خود را اعلام کرد.

بر همین اساس  هم دولت تورلیخانوف به عنوان نماینده اتحادیه جهانی کشتی،  با حضور در شهر مشهد، از امکانات این شهر برای برگزاری این رقابت ها بازید کرد تا گزارش خود را در این زمینه به اتحادیه جهانی اعلام تا در نهایت این اتحادیه در این زمینه تصمیم گیری کند.

در حالی که همگان از انتخاب قطعی مشهد به عنوان میزبان جم‌جهانی 2019 خبر می‌دادند اما جلسه کمیته فنی فدراسیون جهانی خروجی دیگری داشت.

میخاییل مامیشاویلی رییس فدراسیون کشتی روسیه که یکی از  اعضای مهم اتحادیه جهانی کشتی نیز به شمار می‌رود پس از جلسه کمیته فنی اعلام کرد که میزبانی مسابقات جام جهانی 2019 به روسیه و شهر یاکوتسک منتقل شده است و این شهر از تیم‌های شرکت کننده میزبانی خواهد کرد.

رضا لایق دبیر فدراسیون کشتی در گفتگو با ایلنا ضمن تاسف از اتفاق پیش آمده، این خبر را تایید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز