خبرگزاری کار ایران

حسن خان‌محمدی در گفتگو با ایلنا

علی پروین دلش به حال پرسپولیس می‌سوزد که وارد میدان شده است/ بهترین مدافع ایران به تیم ملی دعوت نشده است

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۸۹۲

مدافع اسبق پرسپولیس معتقد است آن آرامشی که باید در تیم ملی وجود داشته باشد توسط آقای کی‌روش از تیم ملی سلب شده است.

حسن خان‌محمدی در گقتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد بازی دوستانه پیشکسوتان و تیم کنونی پرسپولیس اظهار داشت: خیلی کار خوبی بود که انجام شد و یک همدلی فوق‌العاده بین تیم الآن پرسپولیس و پیشکسوتان به وجود آمده است. از سویی دیگر پیشکسوتان و دراس آنها آقای پروین در صدد هستند تا تیم را در اختیار بگیرند و با این بازی ها می‌توانیم بیشتر با تیم کنونی پرسپولیس همدل شویم و در آینده بتوانیم خوب باشگاه را اداره کنیم.

وی در مورد انتقاداتی که از واگذاری باشگاه به پیشکسوتان می‌شود نیز گفت: من نمی‌دانم دلیل این انتقادات چیست. علی پروین و سایر پیشکسوتان خاک این تیم را خورده‌اند و سال‌ها برای این تیم زحمت کشیده‌اند و دلشان برای آینده این تیم می‌سوزد که وارد کار شده‌اند. این تیم مال مردم و مال بازیکنانی است که بدون هیچ چشمداشتی جوانی خود را برای پرسپولیس گذاشته‌اند.

خان‌محمدی در مورد شرایط تیم ملی در آستانه‌ جام‌ملت‌های آسیا نیز بیان کرد: من فکر می‌کنم که آرامشی که باید در تیم ملی وجود داشته باشد، نیست. آقای کی‌روش آن رفتار حرفه‌ای و درستی که از او انتظار داشتیم انجام نمی‌دهد و به همین دلیل آرامش از تیم ملی سلب شده است. در مورد تیم پرسپولیس هم این رفتار زننده را شاهد هستیم. شما مشاهده می‌کنید که آماده‌ترین و بهترین دفاع ایران یعنی آقای شجاع خلیل‌زاده را به تیم ملی دعوت نکرده است و مدافعانی در تیم ملی حضور دارند که حضورشان اصلا معنی ندارد. نمی‌دانم چه خصومتی با تیم پرسپولیس وجود دارد که بازیکنان آماده‌ی آن به تیم ملی دعوت نمی‌شوند. نه تنها پرسپولیس که حتی از تیم پدیده هم نفری را به تیم ملی دعوت نکرده است.

وی افزود: البته تمام ما ایرانی‌ها دوست داریم که تیم ملی کشورمان در بهترین شرایط پا به مسابقات گذاشته و با ارائه عملکرد خوب بتواند دل مردم را شاد کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز