خبرگزاری کار ایران

قدردانی محمد صلاح از پدرش: بهای بالایی برای فوتبالیست شدن من پرداخت

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۷۹۱

​محمد صلاح، ستاره لیورپول گفته که پدرش نقش پررنگی در موفقیت او به‌عنوان یک فوتبالیست داشته است.

به گزارش ایلنا، او در مصاحبه‌ای گفته است: «من در نوجوانی می‌گفتم نمی‌خواهم چهار ساعت مسیر رفت و برگشت تا تمرین را طی کنم اما پدرم پای من ایستاد و به من گفت که همه بازیکنان بزرگ باید این مسیر را طی کنند. قیمتی که او برای پیشرفت من پرداخت بسیار بالا بود و من هرگز نقشی که او در فوتبال من داشت را فراموش نمی‌کنم.»

صلاح می‌گوید زمانی که نخستین پیشنهاد قرارداد به او شد، نمی‌خواست فرصت را از دست بدهد: «در آن دوران تصمیم گرفتم فوتبالیست حرفه‌ای شوم. این فرصتی بود که نمی‌خواستم از دستش بدهم. این یکی از نخستین تصمیم‌های بزرگ من بود؛ نباید بگذارید چیزی که در دستان شماست از دست شما بگریزد.»

او در الماقولون، بازل، چلسی، فیورنتینا و رم بازی کرد اما در لیورپول بود که به اوج رسید. او برای لیورپول در 53 بازی 42 گل زده است و تبدیل به بازیکن محبوب هواداران شده است. صلاح می‌گوید: «این به من احساسی عالی می‌دهد و باعث می‌شود بخواهم سخت‌تر تلاش کنم و به همین روند ادامه بدهم چون در این شرایط اگر معیارهایتان را پایین بیاورید، مردم آن را نخواهند پذیرفت. من احساسی عالی دارم و حس نمی‌کنم که فشار بر من بیشتر شده است.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز