خبرگزاری کار ایران

جدال شفر با کمیته فنی؛ نقل و انتقالات استقلال روی هوا!

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۷۸۶

​در شرایطی که استقلال در نیم فصل به دنبال تقویت خود برای نیم فصل دوم است، کشمکش بزرگی داخل باشگاه شکل گرفته است.

به گزارش ایلنا، مشکل استقلال را دیگر همه می‌دانند. آبی‌ها اگر یک گلزن خوب داشتند، می‌توانستند نیم‌فصل اول را به جای رده پنجم در رتبه خیلی بهتری تمام کنند. جای خالی یک هافبک تهاجمی هم در تیم دیده می‌شود. استقلال بعد از رفتن تیام و جباروف جای خالی آنها را کاملا احساس می‌کند.

باشگاه برای ادامه مسیر نیاز به دو بازیکن دارد. احتمال بازگشت جباروف بالاست و باشگاه تلاش زیادی برای خرید یک گلزن دارد. در این باره همه هم‌نظرند، ولی سوال بزرگ این است که چه کسی باید این مهاجم را انتخاب کند؟

این جدالی است که این روزها بین وینفرد شفر و کمیته فنی در گرفته. مربی آلمانی در شروع فصل گرو و نویمایر را جذب کرد که هر دو ناموفق بودند و در آستانه جدایی قرار دارند. باشگاه به همین خاطر این بار مایل است که خریدها از کانال کمیته فنی انجام شود. موضوع اینجاست که کمیته فنی هم در این باره چندان صاحبنظر نیست. هیچکدام از اعضای این کمیته از این حوزه شناخت بالایی ندارند. مظلومی که سخنگوی این کمیته است در زمان سرمربیگری خودش خریدهایی داشت که از خریدهای شفر هم ضعیف‌تر بودند.

باشگاه متاسفانه برای جذب بازیکنان خارجی ساز و کار مناسبی ندارد و تنها امید هواداران این است که مهاجم جدید خصوصیاتی نزدیک به تیام داشته باشد تا گرو.

شفر به واسطه سابقه بین‌المللی‌اش در این حوزه شناخت بیشتری دارد، ولی با دو خرید ضعیف ابتدای فصل اعتبارش خدشه‌دار شد و باشگاه حق دارد که با احتیاط بیشتری برخورد کند.

برای باشگاه بزرگی مثل استقلال فاجعه‌بار است که امر مهمی مثل نقل و انتقالات مسوول یا ساز و کار مشخصی نداشته باشد و ایجنت‌ها بتوانند چنین نقش پررنگی بازی کنند. البته با توجه به تغییرات دائمی در مدیریت باشگاه نمی‌توان انتظار داشت که فرصت تشکیل چنین ساختاری وجود داشته باشد.

نام‌های مختلفی مطرح شده و باشگاه احتمالا دوباره مجبور خواهد شد به شفر اعتماد کند. مربی آلمانی می‌خواهد در این باره حرف اول و آخر را بزند و علاقه‌ای به مشورت با کمیته فنی ندارد.

مشکل دیگر بودجه پایین باشگاه برای جذب یک مهاجم معتبر است. برای خرید یک گلزن آماده در بازار بین‌المللی باشگاه باید رقمی حدود یک میلیون دلار پرداخت کند که رقمی حدود ده میلیارد تومن می‌شود. یک مهاجم ارزان ممکن است کارآیی‌اش به اندازه گرو باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز