خبرگزاری کار ایران

سولشایر: می‌خواهیم غرور را به منچستریونایتد برگردانیم / بهترین دروازه‌بان جهان را در اختیار داریم

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۷۴۶

سرمربی جدید تیم منچستریونایتد در نشست خبری امروز پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا، با اخراج ژوزه مورینیو از روی نیمکت تیم منچستریونایتد، سران باشگاه تصمیم گرفتند به اوله گونار سولشایر شاگر سابق الکس فرگوسن اطمینان کنند و او را تا پایان فصل به عنوان سرمربی موقت انتحاب کنند.

سولشایر امروز در کنفرانس خبری حضور یافت و به عنوان سرمربی شیاطین سرخ پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. اور در ابتدا درباره انتصابش گفت: عالی است. حس می‌کنم به خانه برگشته ام. این چند روز بسیار آشفته و گیج کننده بود. دیدن دوباره همه بسیار عالی است.

او ادامه داد: می‌خواهم از کارم لذت ببرم. فقط ۶ ماه است. به خانه بازگشته ام. قرار است خودم باشم. باشگاه در حال بررسی برای پیدا کردن مربی جدید می‌باشد و قرار است که من مدتی همراه با مایک، کیران و مایکل مربی باشگاه باشیم. ما کاری می‌کنیم که بازیکنان دوبازه از بازی کردن لذت ببرند.

سولشایر افزود: چند بازی پیش رو مشکلی نیست زیرا ما بازیکنان با کیفیتی داریم و آنها این شانس را به دست می آوردند که نشان دهند که بازیکن منچستر یونایتد هستند. ما به دنبال نتیجه هستیم و می‌خواهیم بازی ها را ببریم. کار من کمک کردن به بازیکنان است. ما می‌خواهیم آنها را در بهترین کیفیت خود ببینیم. ما باید از اول شروع کنیم. همه شانس بازی کردن خواهند داشت. همه با نباختن بازی شروع می‌کنند. باید از یک جایی شروع کنید. من چند بازی اخیر را دیدم. حالا باید تیم را جمع و پیشرفت کنیم. همه شانس خود را خواهند داشت.

سرمربی جدید منچستریونایتد در ادامه بیان داشت: می‌خواهیم غرور را به باشگاه برگردانیم. وقتی در اوایل حضورم در یونایتد گل میزدم اریک آنجا بود و یک حس فوق العاده ای داشتم. شما در الدترافورد احساس راحتی می‌کنید و همچنین می‌خواهید که بازیکنان آنجا را مانند خانه خود بدانند. همه چیز در مورد این است که بازیکنان به عملکرد خود افتخار کنند و طرفداران هم همین حس را در مورد تیمشان داشته باشند.

او در پیامی خطاب به طرفداران گفت: این عالی است که به خانه برگشته ام. من قسم میخورم تا هر چیزی که در توانم دارم را برای این باشگاه به کار خواهم گرفت تا دوباره آن را به موفقیت برسانم. نمیتوانم برای آغاز این کار صبر کنم.

سولشایر در مورد دخیا گفت: ما بهترین دروازه بان جهان را در اختیار داریم. او ۸ سال در باشگاه حضور داشته است و هنوز یک دروازه بان جوان در حال پیشرفت است. برای من فوق العاده است که به باشگاه بیایم و او را در اختیار داشته باشم. شاید من باید برای امتحان کردن او چند تمرین ضربات آخر با او داشته باشم!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز