خبرگزاری کار ایران

استقلال و علی کریمی را دوست دارم

توحید غلامی: با روابط خاصشان من را از استقلال کنار گذاشتند تا بازیکنان خودشان را بیاورند/ هرگز آقای سرمربی را نمی‌بخشم

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۵۱۴

هافبک ماشین سازی از شرایط خودش و تیمش صحبت کرد و یادی از دوران حضورش در استقلال کرد.

توحید غلامی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایطش و مصدومیتش توضیح داد: هنوز مشغول کارهای درمانم هستم و دوران نقاهتم را سپری می‌کنم ولی طبق صحبت‌هایی که با دکتر نوروزی داشتم فکر می‌کنم از 2 هفته دیگر می‌توانم پا به توپ شوم و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد از نیم فصل دوم آماده بازی خواهم بود.

وی افزود: بدشانسی من این بود که در مقطع بدی از فصل مصدوم شدم و بازی‌های مهمی را هم از دست دادم. بازی با پرسپولیس و بازی با سپاهان دیدارهای حساس و مهمی بودند که دوست داشتم در آن حضور داشته باشم ولی قسمتم نبود. بدشانسی این بود که تیم در این هفته‌ها به جز من مصدومان زیادی داشت و مهاجری با دست بسته به مصاف حریفان می‌رفت و نتایج خوبی هم گرفتیم.

هافبک ماشین سازی در مورد مقایسه شرایط تیمش با پرسپولیس گفت: استقلال و پرسپولیس همیشه از دید رسانه‌ها با سایر تیم‌ها تفاوت دارند و اتفاقاتشان بزرگنمایی می‌شود. ما چند هفته با 13 بازیکن به مصاف حریفان رفتیم و نتایج خوبی رقم زدیم ولی کسی به آن نپرداخت ولی در طول این نیم فصل همه جا از مشکلات پرسپولیس صحبت شد.

غلامی در مورد جایگاه ماشین سازی در جدول عنوان کرد: ما هفته‌های اول به خاطر تغییرات زیادی که داشتیم هماهنگ نبودیم و نتایج خوبی نگرفتیم ولی رفته رفته بهتر شدیم و حتی یقه تیم‌های بالای جدول را هم گرفتیم و واقعاً جایگاه ما در جدول این نیست. اگر گل‌های بدی که در دقایق آخر بازی خوردیم و بدشانسی‌ها نبود می‌توانستیم جزو 5 تیم بالای جدول باشیم.

وی در مورد شرایط این روزهای سپیدرود هم گفت: من سپیدرود را به خاطر علی کریمی دوست دارم ولی اجازه ندادند علی آقا اول فصل تیم را خودش ببندد و چند بازیکن از جمله خود من وقتی دیدند ایشان از تیم جدا شده رفتیم. برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

هافبک ماشین سازی که هنوز بابت جدایی از استقلال ناراحت است عنوان کرد: من از بچگی استقلالی بودم و افتخار این را داشتم که کنار بزرگانی مثل مجیدی، جباری و آندو بازی کنم ولی هرگز کسی که باعث جدایی من از این تیم شد را نمی‌بخشم. دوران خوبی با مظلومی داشتیم و ایشان دیدگاه خوبی نسبت به بازیکنان زیر 23 سال داشت ولی آن آقایی که بعد از او سرمربی شد با روابط خاص بازیکنان مورد نظر خودش را در فهرست زیر 23 سال قرار داد. افرادی جای من آمدند که اصلاً سابقه فوتبالی نداشتند. دوست ندارم بیش از این در مورد این موضوع صحبت کنم و اسمی هم از این آقا نمی‌آورم در حال حاضر تیمش بالای جدول است و اگر روزی با آنها بازی داشته باشیم سمت نیمکتش نمی‌روم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز