خبرگزاری کار ایران

همه گل سالم استقلال را دیدند جز داور

نظری:رتبه استقلال در جدول شایسته این تیم نیست

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۱۷۰

علی نظری جویباری قائم مقام سابق استقلال از رتبه این تیم در نیم‌فصل اول رضایت ندارد و اعتقاد دارد آبی‌پوشان با شفر باید در جایگاه بهتری در جدول قرار بگیرند.

به گزارش ایلنا،علی نظری جویباری قائم مقام سابق استقلال از رتبه این تیم در نیم‌فصل اول رضایت ندارد و اعتقاد دارد آبی‌پوشان با شفر باید در جایگاه بهتری در جدول قرار بگیرند. نظری جدایی گرو و نیومایر را هم به صلاح استقلال دانست و مدعی شد از ابتدا جذب آنها اشتباه بود.

با پایان نیم‌فصل اول عملکرد استقلال را چطور ارزیابی کردید؟

استقلال نتوانست در ابتدای فصل بازی‌های خوبی را از خود به نمایش بگذارد آن هم به دلیل اینکه خیلی از بازیکنان جدا شده بودند و نفرات جدید نیاز به هماهنگی داشتند تا بتوانند با سایرین در زمین عملکرد خوبی داشته باشند. اما در ادامه استقلال توانست بازی‌های بهتری را از خود به نمایش بگذارد. به نظرم هواداران استقلال باید در این زمینه رضایت خود را اعلام کنند.

داوری‌ها در نیم‌‌فصل اول راضی‌کننده نبود. چه نظری در این باره دارید؟

داوران در نیم‌فصل اول عملکرد خوبی نداشتند. در خیلی از بازی‌ها داوران با اشتباهات خودشان نتیجه‌ها را تغییر دادند. همان‌طور که تیم‌ها در نیم‌فصل خودشان را تقویت می‌کنند امیدوارم شرایط داوران هم تغییر یابد.

این روزها هجمه زیادی به راه افتاد مبنی بر اینکه داوری‌ها به سود یک تیم خاص است؟

شواهد این‌گونه نشان می‌دهد که بعضی از تیم‌ها از داوری سود برده‌اند. فدراسیون فوتبال و کمیته داوران باید شرایطی را فراهم کنند تا این شبهات از بین برود. درهمین بازی اخیر استقلال مقابل پدیده دیدید که چقدر اشتباه داوری تاثیرگذار بود. برایم جالب بود همه دیدند گل استقلال صحیح است اما چگونه داور ندید، جای تعجب دارد.

گرو و نیومایر هم از استقلال جدا شدند.

از ابتدا هم پروسه جذب آنها اشتباه بود. بازیکن خارجی وقتی به یک تیم می‌رود باید بتواند تاثیرگذاری خودش را نشان دهد. گرو و نیومایر در حدی نبودند که بتوانند کمک حال استقلال باشند.

این روزها شایعه بازگشت جباروف به استقلال شنیده می‌شود.

جباروف بازیکن تاثیرگذاری است. فصل گذشته این را در استقلال نشان داد. او تجربه خیلی خوبی دارد و می‌تواند کمک حال استقلال در آسیا باشد. البته این را هم باید درنظر بگیریم آیا جباروف همچون فصل گذشته ایده‌آل بدنی قرار دارد یا خیر؟

قرار است یک مربی به کادر فنی استقلال اضافه شود.

باید ببینیم شفر از این کار چه تفکری در ذهن دارد. قطعا او می‌خواهد کادرش را تقویت کند که چنین تصمیمی را گرفته. اوست که باید پاسخگوی نتایج تیم باشد. البته من باز هم بگویم کسب جایگاه پنجمی برای استقلال اصلا خوب نیست زیرا شفر فصل گذشته عملکرد بهتری در استقلال داشت.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز