خبرگزاری کار ایران

درخواست 900 میلیونی برای حضور در پرسپولیس!

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۹۸۳

پدیده فصل گذشته تراکتورسازی که در تیم محروم از نقل و انتقالات توسط یحیی گل محمدی کشف شد، اکنون موردتوجه پرسپولیس قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، یکی از بازیکنان مورد نظر برانکو، محمد نادری است که پیش‌تر در تراکتورسازی بازی می‌کرد و این فصل به لیگ بلژیک رفته است.

مذاکره با این بازیکن و مدیر برنامه‌هایش چند روزی است آغاز شده اما رقمی که برای این بازیکن در نظر گرفته شده رقم نسبتا بالایی است و مشخص نیست که باشگاه پرسپولیس بتواند یا بپذیرد که آن را بپردازد یا نه. جالب اینکه نادری بیشتر روزهای حضورش در لیگ بلژیک را روی سکو گذرانده و حتی یک دقیقه هم برای تیمش به میدان نرفته است. مبلغ پیشنهادی مدیر برنامه‌های این بازیکن برای نیم‌فصل چیزی حدود ۷۰ هزار یورو اعلام شده که نزدیک به ۹۰۰ میلیون تومان خواهد بود و اگر چنین رقمی به این بازیکن جوان پرداخت شود، قطعا بازیکنان اصلی و باسابقه پرسپولیس واکنش‌های تندی نشان خواهند داد چرا که کمتر بازیکنی در پرسپولیس برای یک فصل قرارداد میلیاردی دارد و پرداخت ۹۰۰ میلیون به یک بازیکن برای یک نیم‌فصل، قطعا بی دردسر نخواهد بود.

البته مذاکرات کماکان ادامه دارد و باید دید آیا نادری در نیم‌فصل دوم پیراهن پرسپولیس را به تن خواهد کرد یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز