خبرگزاری کار ایران

داستان تلخ گوتی در ترکیه؛ جهنم بشیکتاش

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۹۷۹

تابستان پارسال گوتی تیم زیر 19 ساله‌های رئال‌مادرید را ترک کرد تا کمک مربی بشیکتاش شود؛ همان تیمی که دوران بازیگری‌اش را در آن تمام کرد و خیلی‌ها فکر می‌کردند این هم بخشی از پروژه بلند مدت او برای تبدیل شدن به سرمربی رئال‌مادرید است.

به گزارش ایلنا، این طرز تفکر کاملاً واضح بود؛ او به تیمی ملحق می‌شد که برای رسیدن به مرحله حذفی لیگ قهرمانان انگیزه داشت، همینطور برای بردن سوپرلیگ ترکیه.

زمانی که او آمد معلوم شد شرایط خیلی فرق دارد چون بازیکنان مهم رفته بودند، باشگاه دیگر پولی برای پرداخت حقوق آنها نداشت، همچنین این باشگاه برای پرداخت بدهی‌هایش پول لازم داشت.

خروج آلوارو نگردو، کسی که به تیم النصر امارات پیوست کمی از مشکلات مالی بشیکتاش را کاهش داد چون این باشگاه ترکیه‌ای از پول فروش او برای کم کردن قرض‌هایش استفاده کرد اما این هم کافی نبود.

علاوه بر او، فابری بازیکن سابق دپورتیوو لاکرونیا هم بشیکتاش را به مقصد فولام، ماتی میتروویچ به مقصد کلوب بروژ و دوسکو توسیچ هم به مقصد گوانگ‌ژو اورگراند ترک کردند و با وجود این جدایی‌ها مشکلات تیم تمام نشد.

بودجه بخش‌هایی از باشگاه به‌شدت کاهش پیدا کرد به طوری که الان در این باشگاه تنها تیم‌های فوتبال و بسکتبال هنوز فعالیت دارند اما با این وجود باز هم وضعیت مالی باشگاه بهتر نشد.

تازه‌ترین جدایی صورت‌گرفته از بشیکتاش، په‌په مدافع میانی پرتغالی سابق رئال‌مادرید است که قبل از رفتن به آشپزها و باغبان‌ها حقوق داده است.

در همین حال هم ریکاردو کوارشما، آدریانو کوریا و دیگر بازیکنان هم در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته‌اند چون باشگاه دیگر قادر به پرداخت حقوق آنها نیست. چند هفته‌ای هم هست که بشیکتاش به لغو انتقال قرضی لوریس کاریوس از لیورپول فکر می‌کند.

در این اوضاع و احوال، بازیکنان هم خودشان را به مصدومیت‌ و بیماری زده‌اند تا مجبور نباشند به میدان بروند چون ظاهراً هیچ خبر و وعده‌ای از سوی باشگاه برای بهبود اوضاع مالی نیست و آنها هم دیگر به رییس باشگاه اعتماد ندارند.

در این بحبوحه، گوتی دارد تلاش می‌کند به سنول گونش برای کسب پیروزی در لیگ کمک کند اما کار برای او هر روز سخت‌تر می‌شود. روز یکشنبه بشیکتاش در خانه‌اش به مصاف ترابزون اسپور رفت و در حالی به تساوی 2 بر 2 رضایت داد که تا دقیقه 96 از میهمانش عقب بود.

این نتیجه بعد از حذف این تیم از لیگ اروپا وضعیت تیم را بدتر از قبل کرد.

منبع: مارکا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز