خبرگزاری کار ایران

صحبت های جالب کاپیتان تیم ملی یمن درباره رویارویی با ایران

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۸۷۰

کاپیتان تیم ملی یمن درباره حضور در جام ملت های آسیا صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، احمد الحیفی کاپیتان تیم ملی یمن در گفت و گویی اظهار داشت: به طور کلی توسعه ورزش در یمن را به دلیل شرایط حاکم بر کشورمان نمی‌توانیم مورد انتقاد قرار دهیم اما ضروری است تا با افتخار برای نخستین‌ بار در جام ملت‌های فوتبال آسیا شرکت کنیم. با وجود این حقیقت که تیم ملی فوتبال یمن یکی از تیم‌های حاضر در مرحله نهایی این رقابت‌ها است اما تیم‌های ملی ایران، عراق و ویتنام به لطف آماده‌سازی‌های خوب، قدرتمند هستند.  ما با نگاه مثبتی به دنبال کسب نتایج خوب هستیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال یمن ادامه داد: معتقدم فدراسیون فوتبال یمن در زمان جنگ تلاش‌های بسیار زیادی برای تجهیز تیم‌های ملی با توجه به شرایط سخت سیاسی انجام داد اما تمامی ورزشکاران شامل مربیان و بازیکنان دوست دارند تا دوباره به بازی‌های لیگ بازگردند. امیدوارم با تلاش تمامی اعضای فوتبال شاهد برگزاری دوباره لیگ یمن باشیم. من و دیگر بازیکنان تیم ملی فوتبال یمن می‌خواهیم نمایش افتخارآمیزی در جام ملت‌های 2019 آسیا داشته باشیم و باعث شارژ روحی هواداران شویم.

تیم‌های ملی فوتبال ایران، عراق، یمن و ویتنام در گروه D جام ملت‌های 2019 آسیا که از 15 دی‌ماه به میزبانی امارات  آغاز می‌شود قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز