خبرگزاری کار ایران

با اجازه کادرفنی در تمرینات حضور پیدا نکردم

علوان‌زاده:مشکلات تیم‌مان را به تیم‌های دیگر نسبت ندهیم

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۸۱۰

علوان‌زاده درباره اینکه به نظرش نباید در این چند سال به تیمی می‌رفت که در آن بازی کند اذعان داشت: فوتبال است دیگر در آن هزار اتفاق می افتد

احسان علوان‌زاده هافبک پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص غیبت خود در تمرین امروز اظهار داشت: غیبت من دلیل خاصی نداشت و فقط یک سری مشکلات شخصی داشتم که با اجازه کادرفنی در تمرینات حضور پیدا نکردم. اکنون در شهرستان حضور دارم و به زودی به تهران بازخواهم گشت و هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی درباره اینکه گفته می‌شود در نیم فصل از تیم جدا خواهد شد تصریح کرد: این شایعات همیشه در نقل و انتقالات وجود داشته. فعلاً که در پرسپولیس حضور دارم تا ببینم در آینده چه می‌شود. امیدوارم باز هم در پرسپولیس حضور پیدا کنم.

هافبک پرسپولیس در ادامه درباره پیشنهادش از فولاد و علاقه افشین قطبی به او گفت: پیشنهاداتی از چند تیم به دستم رسیده است باید چند روز منتظر ماند تا ببینیم در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد. از لطف افشین قطبی و فولاد هم ممنونم ولی هنوز هیچ تصمیمی برای آینده نگرفته‌ام.

علوان‌زاده درباره اینکه اگر در طول این سال‌ها در تیمی بازی می‌کرد که بازی بیشتری به او می‌رسید برای فوتبالش بهتر بود یا نه، گفت: فوتبال است دیگر در آن هزار اتفاق می افتد امیدوارم در آینده شرایط بهتری برایم رقم بخورد. من از حضور در پرسپولیس خوشحالم و حتی نیمکت نشینی در این تیم هم برای هرکسی افتخار است و از طرفی هم هر کسی دوست دارد بازی کند و برای تیمش مفید باشد. به هر حال امیدوارم در آینده شرایط خوبی رقم بخورد.

وی در پایان درباره اینکه گفته می‌شود داوری‌ها به نفع پرسپولیس است گفت: پرسپولیس در چند بازی از داوری ضربه خورده است. من نمی‌دانم کدام بازی را می‌گویند که داور به نفع ما سوت زده است. کاش  مشکلات تیم‌مان را به تیم‌های دیگر نسبت ندهیم. در حال حاضر هر تیمی مشکل دارد پای پرسپولیس را وسط می‌کشد و این اصلاً کار خوبی نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز