خبرگزاری کار ایران

برانکو: طارمی با میل خودش از پرسپولیس رفت و کسی او را بیرون نکرد/ تیم ملی برای همه است، خصوصاً ما خارجی‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۷۱۳

سرمربی پرسپولیس در مورد شرایط این تیم و اعتصاب روز گذشته صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مدیر عامل چند روز است تغییر کرده و عملا فرصتی نبود دور هم باشیم. یک روز قبل از آخرین بازی ما این تغییرات صورت گرفت. یک جلسه  داشتیم تا مشکلات حل شود. مشکلات همیشه هست. عرب یک شبه نمی‌تواند تغییرات فاحشی ایجاد کند. بازیکنان مایل هستند در کوتاه‌ترین مدت مشکلات‌شان حل شود و با شوق و نشاط فراوان کارشان را شروع کنند.

وی در مورد اعتصاب روز گذشته بازیکنانش گفت: دیروز جلسه داشتیم تا ببینیم به چه شکلی می‌توانیم  مشکلات تیم را کم کنیم. همچنین جلسه ناهار از سوی یکی از اسپانسرها را داشتیم و با مدیرعامل هم صحبت کردیم، نیازی به برگزاری تمرین بیشتر از نیم ساعت هم نداشتیم.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های طارمی عنوان کردد: چه گفته شده است؟ نمی‌دانم موضوع چیست و توجهی هم به این مسائل ندارم.

وی در ادامه در تشریح فعالیت های نقل و انتقالاتی تیمش گفت: ما مهدی ترابی، سروش رفیعی،‌مهدی شریفی و مهدی شیری را جذب کردیم،‌اگر بازیکن دیگری را هم جذب کردیم اطلاع‌رسانی می‌کنیم. جذب سه بازیکن دیگر هم داریم که باید دید آیا این مسئله عملی می‌شود یا نه. این موضوع بستگی به باشگاه‌ها،‌خواست بازیکنان و وضعیت مالی ما دارد. اولین گروه بازیکنان را جذب کرده‌ایم که این خیلی مهم است.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های سروش رفیعی علیه تیم ملی گفت: چرا این سؤال را از من می‌پرسید، از رفیعی سؤال کنید. من نمی‌توانم حرف دیگران را تفسیر کنم. صد بار گفته و باز هم تکرار می‌کنم همه هواداران،‌بازیکنان،‌کادر فنی و مدیرت پرسپولیس از تیم ملی حمایت می‌کنند. دیگر در مورد تیم ملی از من سؤال نکنید. ما حمایت می‌کنیم حالا مربی آقای مجتبی یا هر شخص دیگری باشد. تیم ملی یک تیم شخصی نیست. تیم ملی برای همه مردم ایران و حتی ما خارجی‌های فعال در ایران هست. اگر تیم ملی موفق شود این مسئله موفقیت من هم هست. همه ما هواداران، بازیکنان، کادر فنی و مدیریت قطعا از تیم ملی حمایت می‌کنیم.  دوست داریم یک بار دیگر این مسئله را بیان کنم؟ تا به الان چه زمانی در مورد تیم ملی بد صحبت کردم و علیه آن صحبتی را مطرح کردم؟ کی در مورد اشخاص حاضر در تیم ملی صحبت کردم؟

وی در مورد اینکه بیان می‌کند تا به حال علیه تیم ملی صحبت نکرده اما طرفداران کی‌روش می‌گویند او اعلام کرده بازیکنان در بازگشت از اردوی تیم ملی اضافه وزن دارند، گفت: ابتدا بگویید این افراد طرفدار کی‌روش هستند یا طرفدار تیم ملی؟  الان مشکل کجاست؟ چه کسی این ایده را مطرح کرده که من علیه تیم ملی حرف زدم؟ افرادی که اطراف تیم ملی هستند آیا آنها طرفدار پرسپولیس بودند؟ چرا من باید جواب شما را بدهم؟ من در حال سؤال کردن از شما هستم. من چه زمانی علیه تیم ملی صحبت کردم؟ چه زمانی من بد صحبت کردم که الان بخواهم با خوب صحبت کردن جو را مثبت کنم؟ شما فکر می‌کنید من می‌خواهم با یک عده همصدا شوم؟ 15 مربی دیگر در لیگ ایران فعال هستند، 16 سبک و روش مختلف در لیگ فعالیت دارند. آیا من باید همفکر این 15 نفر باشم؟ تنوع دیدگاه وجود دارد. ما با همه رفیق هستیم اما آنها برای خودشان و من هم برای تیم خودم می‌جنگم. اصلا وقت ندارم در مورد دیگران حرف بزنم یا ببینم چه چیزی در مورد من گفته می‌شود و چه چیزی علیه من می‌نویسند. باز هم تکرار می‌کنم هواداران تیم پرسپولیس، مدیریت و کادر فنی و بازیکنان همگی با توجه به بحث پرچم ایران هواداران تیم ملی هستند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا با توجه به مشکلات تیمش در دفاع چپ و راست به دنبال جذب بازیکن جدید است، گفت: در این مقطع نمی‌توان خیلی بازیکن گرفت. اکثر بازیکنان قرارداد دارند و باشگاه‌هایشان رضایت نامه نمی‌دهند. ما 4-5 بازیکن گرفته‌ایم و تلاش می‌کنیم 2-3 بازیکن دیگر هم جذب کنیم. تیمی که الان داریم نشان داده بهترین تیم است.

برانکو در مورد اعتصاب روز گذشته بازیکنان به دلیل مشکلات مالی و اینکه نگران بحث قرارداد خودش نیست گفت: همه باید نگران باشند، مهمترین هدف مدیریت جدید تلاش برای ثبات مالی باشگاه است. این کار آسانی نیست. از همه انتظار داریم این مشکل را حل کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا موافق بازگشت مهدی طارمی است، عنوان کرد: از چه مشکلاتی صحبت می‌کنید؟ طارمی با میل خودش از پرسپولیس رفت و کسی او را بیرون نکرد. او به صورت کتبی نوشت نمی‌خواهم در ایران بازی کنم. نمی‌دانم چرا دائم بحث مشکلات را می‌گویید. بله او اشتباه کرد و با دو باشگاه قرارداد بست. هم طارمی و هم باشگاه جریمه شدند اما زندگی ادامه دارد. این یک تجربه خوب و بد برای طارمی و باشگاه بود. باشگاه‌های اروپایی هم به خاطر بی‌نظمی مالی جریمه می‌شوند. آنها بازیکنانی می‌گیرند که نباید جذب می‌کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز