خبرگزاری کار ایران

دژاگه: برای پیراهن تیم ملی و پرچم ایران همه کار می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۲۳۰

مهاجم تیم ملی کشورمان در مورد شرایط اردو صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، اشکان دژاگه در جمع خبرنگاران در مورد شرایط تیم ملی گفت: خدا را شکر همه بازیکنان سر حال هستند اما در این بین چند بازیکن مصدوم هم داریم. آخرین اردوی تیم ملی قبل از اعزام به  جام ملت‌ها در قطر برگزار می‌شود. چند بازی دوستانه مهم در قطر داریم و امیدوار هستیم بدون مصدومیت بتوانیم عازم مسابقات پیش‌رو شویم. 

وی در مورد مصدومیتی که با آن روبه‌رو بود عنوان کرد: من در مسابقه قبلی به دلیل سرماخوردگی نتوانستم بازی کنم و بیماری من را دچار مشکل کرده بود با این وجود تلاش کردم به بازی با فولاد برسم متأسفانه جام جهانی را به دلیل پاره کردن MCL از دست دادم، امیدوار هستم که در جام ملت‌ها بتوانم حضور پیدا کنم و تمام تمرکزم را برای کمک به تیم ملی گذاشتم. 

هافبک تیم ملی در رابطه با اینکه همه توقع قهرمانی از تیم ملی دارند عنوان کرد: بدون شک بعد از جام جهانی و عملکرد خوب تیم ملی و بازیکنان همه روی ما به عنوان یک تیم قدرتمند حساب می‌کنند ما به دنبال این هستیم که بازی خوبی انجام دهیم و هواداران را خوشحال کنیم. تیم ملی 45 سال است قهرمان نشده و ما تلاش می‌کنیم تا بار دیگر قهرمانی را برای ایران به ارمغان بیاوریم. 

دژاگه در پاسخ به سؤال خبرنگاری در مورد اینکه آیا حمایت از تیم ملی و پرداخت پاداش‌ها در حد انتظار کسب مقام قهرمانی بوده است، عنوان کرد: چه چیزی در این مورد باید بگویم اگر حقیقت را بخواهید حمایت‌ها د رحد تیم ملی نبوده است تیم‌هایی مثل قطر، کره جنوبی، ژاپن و استرالیا امکانات بسیار بهتری نسبت به ما دارند، اینکه ما توانستیم موفق باشیم بسیار خوب است. همه در زمین برای پیراهن تیم ملی و پرچم کشورمان می‌جنگند و ما به جام ملت‌ها می‌رویم تا بتوانیم موفق شویم. 

وی در مورد اینکه کدام تیم‌ها را رقیب اصلی تیم ملی می‌داند، عنوان کرد: رقیبان ما در جام ملت‌ها مشخص هستند، ژاپن، استرالیا و کره جنوبی برای کسب قهرمانی می‌آید، تیم‌های عربی هم همیشه حریفان سرسختی هستند که در دوبی با توجه به شرایط آب و هوایی که وجود دارد کار راحت‌تری دارد. ما هم تیم‌مان بسیار قوی است و در این سال‌ها نشان دادیم قدرتمند هستیم. 

هافبک تیم ملی  در پاسخ به این سؤال که جای چه کسی در اردوی تیم ملی خالی است، گفت: صد درصد جای خیلی از بازیکنان خالی است، خیلی‌ها که می‌توانستند در کنار ما باشند. فوتبال همین است لیستی که در نهایت اعلام می‌شود 24، 25 جا بیشتر ندارد، خیلی‌ها می‌توانستند در این لیست باشند اما همه نفرات فعلی هم که حضور دارند حقشان است که در این لیست باشند. 

دژاگه در پاسخ به این سؤال که کسی برای بدرقه تیم ملی نیامده است، عنوان کرد: همه چیز خوب است.

وی در مورد بازی‌های دوستانه تیم ملی در قطر مقابل قطر، لبنان و فلسطین عنوان کرد: این مسابقات بسیار خوب است چرا که آنها نحوه بازی تیم‌های عربی را برای ما تداعی می‌کنند ما باید خودمان را در این بازی‌ها نشان دهیم و تمام تلاشمان را برای کسب آمادگی داشته باشیم. این دیدارهای دوستانه به ما کمک می‌کند و امیدواریم بتوانیم استفاده خوبی از این بازی‌ها ببریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز