خبرگزاری کار ایران

عالیشاه: یک لحظه احساس کردم دستم شکست/ فردوسی‌پور می‌تواند بگوید از داوری سود کردیم یا ضرر

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۰۳۱

هافبک پرسپولیس در مورد شرایط این تیم و حواشی اخیر پیرامون داوری صحبت کرد.

امید عالیشاه در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط پرسپولیس در پایان نیم فصل اول اظهار داشت: شرایط سختی داشتیم و دوران پر فراز و نشیبی بود که خدا را شکر تمام شد و به شکل خوبی هم تمام شد. بازیکنان غیرت گذاشتند و هواداران هم دست از حمایت نکشیدند و خدا را شکر که با نتایج خوبی نیم فصل را به پایان رساندیم. در نیم فصل دوم مطمئنا کار سخت تری داریم و امیدوارم با اضافه شدن نفرات جدید بتوانیم هواداران را مثل همیشه خوشحال کنیم.

وی در مورد عملکرد خوبش در دیدارهای اخیر خصوصاً در بازی با پارس جم گفت: خوشحالم که توانستم برای تیم عملکرد خوبی داشته باشم و اینکه همیشه گفته‌ام اصلاً به شخص خودم فکر نمی‌کنم و فقط برایم مهم نتیجه گرفتن پرسپولیس است و دوست دارم همیشه به تیم کمک کنم و برای تیم مفید ظاهر شوم. امیدوارم در ادامه هم بتوانم مهره مفیدی برای تیم باشم.

هافبک پرسپولیس در مورد آسیب دیدگی دستش هم عنوان کرد: در نیمه اول برخوردی با بازیکن حریف داشتم و با استوک روی دستم آمد. یک لحظه فکر کردم دستم شکست چون درد شدیدی داشت و نمی‌توانستم آن را تکان دهم ولی خدا را شکر اتفاق بدی نیفتاد.

عالیشاه در مورد اعتراضات ادامه دار تیم‌ها به داوری هم گفت: این مسائل میشه وجود داشته است و قبلاً هم در مورد آن صحبت کردم. الان همه می‌گویند پرسپولیس از داوری سود برده و من از عادل فردوسی پور خواهش می‌کنم کارشناسی‌های این فصل و 3-2 سال اخیر را بررسی کنند تا مشخص شود پرسپولیس سود کرده یا ضرر. اشتباه داوری همیشه در فوتبال همه جای دنیا وجود دارد و نباید بیشتر از این به آن پرداخته شود.

وی در پایان با اشاره به حضور مهدوی کیا در تمرین پرسپولیس و اینکه شماره پیراهن او را در حال حاضر برتن می‌کند هم گفت: ایشان یکی از اسطوره های فوتبال کشورمان هستند و هم از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی یک الگو برای همه بازیکنان هستند و من خیلی خوشحالم که پیراهن چنین بازیکن بزرگی را بر تن کرده ام.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز