خبرگزاری کار ایران

قطبی: فولاد و افشین قطبی به حداقل ها راضی نیست/ یک نمایشنامه خوب و باشکوه برای این تیم نوشته شده است

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۰۲۶

سرمربی فولاد به آینده این تیم بسیار خوشبین است و می‌گوید که نمایشنامه جذاب و باشکوهی برای این تیم نوشته شده است.

به گزارش ایلنا افشین قطبی در گفتگو با سایت باشگاه فولاد خوزستان در خصوص وضعیت این تیم اظهار داشت: در ابتدا این پیروزی را به همه هواداران فولاد و مردم خوزستان تبریک میگویم و خیلی خوشحالم که در تبریز با نمایشی بسیار خوب از شاگردانم و همکاری همه آنها گام نخست را محکم برداشتیم. من پس از این این بازی به بازیکنانم اعلام کردم که تمرینات ما به مدت دو هفته تعطیل است تا به کارهای شخصی خودشان رسیدگی کنند و بعد از آن یک برنامه ریزی بسیار خوب برای انجام اردو و تقویت تیم داریم که به اتفاق دکتر رضایی، مدیرعامل باشگاه در این خصوص برنامه ریزی های بسیار خوبی انجام دادیم و امیدوارم که یک فضای بسیار خوب برای تیم فولاد درست کنیم تا در نیم فصل دوم شاهد حضور قدرتمند و بسیار جالب فولاد در لیگ برتر باشیم.

قطبی همچنین در خصوص برنامه اش در این تعطیلات، گفت: من خیلی دوست داشتم با توجه به هوای خوب اهواز و همچنین حس کنجکاوی که نسبت به این استان خوزستان دارم، تعطیلات اینجا بمانم و از شهرهای مختلف دیدن کنیم اما به دلیل مشکل کسالت یکی از عزیزانم، ایران را ترک می کنم و قبل از شروع تمرینات دوباره برمی‌گردم تا کار خود را آغاز کنیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در پایان به برنامه ریزی برای بهبود جایگاه تیمش اشاره کرد و افزود: برنامه های خیلی زیادی برای موفقیت فولاد داریم. مطمئن باشید که فولاد و افشین قطبی به حداقل ها راضی نیست. ما مدت زمان خیلی کمی داشتیم و تنها 14 تمرین در کنار هم بودیم ولی مقابل تیم تراکتورسازی نشان دادیم که تیمی قابل احترام و بازیکنان بزرگی داریم. ما برای کارهای سخت اینجا هستیم. فولاد نشان داده که با 2 قهرمانی در فوتبال ایران و امکانات خیلی خوب به فکر کارهای بزرگ است. یک نمایشنامه بسیار خوب و باشکوه برای این تیم نوشته شده که در نیم فصل دوم در ورزشگاه بین المللی شهدای فولاد خوزستان آن را مشاهده می کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز