خبرگزاری کار ایران

لیگ قهرمانان؛ راه سخت اسپانیایی‌ها تا فینال مادرید

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۵۸۲

​دوشنبه بعدازظهر قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار می‌شود و رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکومادرید نخستین مانع برای رسیدن به فینال واندا متروپولیتانو را خواهند شناخت و البته ترجیح می‌دهند با برخی تیم‌ها بازی نکنند.

به گزارش ایلنا، سایت روزنامه مارکا به گزینه‌های پیش روی این سه تیم پرداخته است.

 رئال مادرید

تیم سانتیاگو سولاری ممکن است با سه حریف سخت روبه‌رو شود و جالب اینکه همه انگلیسی هستند. لیورپول، نایب قهرمان فصل قبل شاید سخت‌ترین آنها باشد، تیم یورگن کلوپ از نظر فرم، سبک بازی و نفرات قوی‌تر از بقیه است. تاتنهام که در مرحله گروهی فصل قبل لیگ قهرمانان رئال کار بسیار سختی برابرش داشت به همراه منچستریونایتد ژوزه مورینیو که غیرقابل اتکا است اما توانایی شکست دادن هر تیمی را دارد، دو انگلیسی دیگر هستند که به دلیل دوم شدن در گروه ممکن است به رئال بخورند. دو رقیب متوسط، آژاکس و لیون هستند که ظرفیت هجومی بسیار بالایی دارند و در مرحله گروهی تیم‌هایی مثل بایرن‌مونیخ و منچسترسیتی را به دردسر انداخته‌اند. این دو یک رده پایین‌تر از تیم‌های انگلیسی و یک رده بالاتر از شالکه هستند که بهترین قرعه ممکن به نظر می‌رسد. تیم آلمانی از ضعیف ترین گروه صعود کرد و نتوانست پورتو را در دو بازی شکست دهد.

بارسلونا

چشم‌انداز تیم ارنستو والورده شباهت زیادی به رقیب دیرینه‌اش دارد با این تفاوت که به جای تاتنهام ممکن است با رم روبه‌رو شوند که اگرچه حریف آسان‌تری به نظر می‌رسد اما از بازی فصل قبل با این تیم خاطره خوبی ندارند. لیورپول بزرگترین تهدید محسوب می‌شود و بعد منچستریونایتد. رم، لیون و آژاکس در رتبه بعدی قرار دارند و شالکه هم بهترین قرعه است.

اتلتیکومادرید

کار تیم دیگو سیمئونه واقعا سخت است چون در میان تیم‌هایی که در مرحله گروهی اول شده‌اند و احتمال خوردنشان به اتلتیکو است، فقط می‌شود گفت پورتو روی کاغذ شانس کمتری دارد و راه آسان‌تری برای رفتن به جمع 8 تیم برتر جام حساب می‌شود. بایرن با احترام به سابقه‌اش و بدون دست کم گرفتنش حریف متوسطی است اما ترسناک‌ترین تیم‌هایی که ممکن است در مسیر عبور اتلتیکو از مرحله یک‌هشتم‌نهایی قرار بگیرند، منچسترسیتی، پاری‌سن‌ژرمن و یوونتوس هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز