خبرگزاری کار ایران

انتقاد تند مدافع خبرساز از سرمربی تیم ملی

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۵۷۷

​ایمریک لاپورت مدافع تیم فوتبال منچسترسیتی می‌گوید که از نادیده گرفته شدنش توسط دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه خسته شده است و اینکه تداوم این روند احتمالاً دلیلی جز مسائل فنی دارد.

به گزارش ایلنا، بازیکن 24 ساله من‌سیتی در اکثر رده‌های سنی برای فرانسوی‌ها بازی کرده است اما تا به امروز هنوز نتوانسته برای تیم ملی این کشور بازی کند. این در حالی است که او در کنار جان استونز زوج اصلی پپ گواردیولا برای پوشش مرکز خط دفاعی منچسترسیتی بوده‌اند و بازیکنانی مانند نیکلاس اوتامندی و وینسنت کمپانی را نیمکت‌نشین کرده‌اند.

لاپورت در گفت‌و‌گو با نشریه EiTB - یک رسانه محلی در ایالت باسک فرانسه - درباره دلیل دعوت نشدنش به تیم ملی فرانسه گفت: «این سوال فقط یک جواب دارد: یک مربی است که تمایلی به دعوت کردن از من ندارد پس من باید صبر کنم و به کارم ادامه دهم. همین. البته من فکر نمی‌کنم که دلیل این موضوع فنی باشد. شما باید خودتان شخصاً از دشان بپرسید. من هیچ مساله شخصی با او ندارم و اگر کسی مساله دارد، این مشکل اوست نه من. من می‌توانستم با فرانسه قهرمان جهان شوم اما اینها تصمیماتی است که یک مربی می‌گیرد و او هم تصمیم گرفته که به من زنگ نزند و به نظر من دلایلش هم شخصی است و من باید برای نظر او احترام قایل باشم. من با او تماس نخواهم گرفت. چرا باید این کار را بکنم؟ تا او را بکوبم؟ نه مطلقاً نه.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز