خبرگزاری کار ایران

کاپیتان منچستر به دنبال جدایی از جمع شاگردان مورینیو!

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۵۷۶

​آنتونیو والنسیا کاپیتان منچستریونایتد در فکر جدا شدن از این تیم است چرا‌که فکر می‌کند با عملکردش در این فصل نتوانسته اعتماد سرمربی خود ژوزه مورینیو را جلب کند و بعید است که در آینده هم موفق به انجام این کار شود.

به گزارش ایلنا، مدیر برنامه‌های والنسیا این هفته در منچستر بوده تا درباره گزینه‌های پیش‌روی این بازیکن 33 ساله که پیشنهادهایی از وستهام و باشگاه‌های اسپانیایی دارد با او صحبت کند و این در حالی است که هنوز از جانب باشگاه منچستریونایتد پیشنهادی برای تمدید قرارداد او ارائه نشده است.

والنسیا و مورینیو پس از تساوی بدون گل من‌یونایتد مقابل والنسیا در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ابتدای ماه اکتبر وارد یک جنگ سرد شدند و دلیلش هم لایک شدن پست یک هوادار منچستریونایتد در اینستاگرام بود که گفته بود مورینیو باید اخراج شود.

 آنتونیو والنسیا اگرچه بعد از آن ماجرا در یک جلسه تمرینی تیم شخصاً از مورینیو بابت انجام این حرکت عذرخواهی کرد اما عذرخواهی‌اش هم باعث نشد که روابط او با آقای خاص به حالت قبل برگردد و او نزدیک به دو ماه از ترکیب کنار گذاشته شده بود تا اینکه در بازی‌ این تیم مقابل یانگ بویز، و‌النسیا در لیگ قهرمانان اروپا دوباره به ترکیب برگشت.

این مساله سبب شده است که کدورت میان طرفین ادامه داشته باشد و بال - مدافع منچستریونایتد که از رفتار سرمربی‌اش ناراحت است، شک دارد که هرگز بتواند اعتماد و رضایت او را دوباره جلب کند بخصوص که این روزها آنها به ندرت در تمرین‌ها با یکدیگر صحبت می‌‌کنند.

پیش از این اتفاق هم سرمربی یونایتد از وضعیت والنسیا پس از بازگشت او به تمرین‌های اردوی پیش فصل تیم به خاطر داشتن اضافه وزن گلایه کرده بود. مورینیو پس از آن هم والنسیا را به خاطر عمل نکردن به نقش خود به‌عنوان کاپیتان تیم در بازی منجر به باخت مقابل دربی در جام اتحادیه در ماه سپتامبر (با وجود آنکه او در آن بازی حضور نداشت)  مجازات کرد.

باشگاه این گزینه را دارد که قرارداد فعلی والنسیا را برای یک سال دیگر تمدید کند اما با وضعیت موجود بعید به نظر می‌رسد که هیچ یک از طرفین - نه مورینیو، نه والنسیا - تمایلی به تمدید آن داشته باشند.

منبع: دیلی میل

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز