خبرگزاری کار ایران

پایان راه فرانک ریبری و بایرن مونیخ

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۵۶۷

پایان ستاره‌ها همیشه غم‌انگیز است، به ویژه ستاره‌هایی که سال‌های سال انگشت‌نمای تیم‌شان باشند؛ یکی مثل فرانک ریبری.

به گزارش ایلنا، ریبری هنوز تصمیمی در مورد آینده‌اش در بایرن مونیخ نگرفته. ستاره فرانسوی در پایان فصل با اتمام قراردادش بازیکن آزاد خواهد بود و بایرن مونیخ نیز به دنبال جذب بازیکنان جدید به جای او و روبن است. ریبری که در آن مقطع، 36 ساله است، حالا 12 سال است که در بایرن حضور داشته و به نظر نمی‌رسد فصل آینده در این تیم به کارش ادامه دهد و به نظر می‌رسد که او بعد از چند فصل درخشان با پیراهن اف. ث هالیوود باید وداع کند. با این وجود ریبری مدعی شد که هنوز تصمیمی در این رابطه نگرفته است.

ستاره فرانسوی گفت: هنوز هیچ ایده‌ای ندارم. می‌خواهم تا وقتی بدنم بگوید کافی است، بازی کنم. وقتی چنین کارنامه طولانی مثل من داشته‌اید، حدود 16 سال حرفه‌ای بازی کرده‌اید و 12 سالش را در بایرن بوده‌اید، دیگر سوال این نیست که من دوست دارم بازی کنم یا نه. من همیشه 100 درصد توان و قدرتم را در نمایش‌هایم به اجرا می‌گذارم.

ریبری درباره تداوم حضورش در بایرن مونیخ نیز گفت: همیشه به این پیراهن احترام گذاشته‌ام. هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنم که هواداران برای من چه کرده‌اند. البته که پشت سر گذاشتن اینها دشوار است ولی زندگی در فوتبال یعنی این. باید صبر کنیم و ببینیم چه خواهد شد. خیلی‌ها راجع به شرایطم در فصل آینده سوال می‌کنند ولی من نمی‌خواهم به این موضوع فکر کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز