خبرگزاری کار ایران

هفته هفدهم لیگ آزادگان

پیروزی دلچسب سرخپوشان پاکدشت و ملوان‌بندانزلی / میثاقیان مچ افاضلی را خواباند

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۴۹۶

هفته هفدهم لیگ آزادگان برگزار شد و تیم‌ها پس از این هفته به تعطیلات زمستانی خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، هفته آخر نیم فصل پایانی لیگ آزادگان با انجام 7 مسابقه انجام شد که و نتایج جالب توجهی نیز رقم خورد.

تیم صدرنشین و قدرتمند این روزهای لیگ آزادگان یعنی سرخپوشان پاکدشت که با هدایت فرهاد کاظمی روزهای خوبی را سپری می‌کند، توانست سیزدهمین بازی بدون باخت را پشت سر بگذارد و با یک نمایش دلپذیر در ورزشگاه خانگی خود تیم آلومینیوم اراک را که این روزها درگیر حواشی متعددی است با نتیجه‌ی 3 بر 0 شکست دهد و به عنوان قهرمانی نیم فصل رقابت‌های لیگ آزادگان دست پیدا کند و گامی بلندی برای صعود به لیگ برتر بردارد.

تیم بادران تهران که در خانه میزبان شاگردان نادر دست نشان در تیم مس کرمان بود نتوانست از امتیازات میزبانی استفاده کند و با نتیجه تساوی 1 بر 1 مقابل حریف کرمانی خود متوقف شد. شاگردان فرشید استحقاری در این دیدار  خیلی زود در دقیقه 7 و توسط مجتبی محبوب مجاز مهاجم سابق تیم استقلال به گل رسیدند و تا دقایق پایانی بازی سه امتیاز را در جیب خود داشتند اما این تیم مس بود که دست از تلاش نکشید و توانست در دقیقه 88 توسط مهدی تیکدری کار را به تساوی کشانده و یک امتیاز شیرین را در خانه حریف کسب کند.

فجر سپاسی شیراز نیز در خانه میزبان تیم شهرداری ماهشهر بود که این مسابقه نیز با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. فجرسپاسی که از نظر آمار دفاعی عملکرد قابل توجهی دارد و جزو سه تیم برتر دفاعی لیگ آزادگان نیز هست در این مسابقه هم توانست دروازه خود را بسته نگه دارد اما نتوانست از موقعیت ‌های خود استفاده کند و نتیجه کار را به سود خود پایان دهد.

اما در انزلی و در میان دیدگان هواداران ملوان شاگردان محمد احمدزاده بعد از هفته‌ها تلخکامی توانستند در یک دیدار جذاب و تماشاگر پسند با نتیجه 2 بر 0 نود ارومیه را شکست دهند و در پایان نیم فصل اول اوضاع خود در جدول رده‌بندی را بهبود بخشیده و با امیدواری چشم به نیم فصل دوم بدوزند. برای ملوان در این مسابقه شهریامقانلو در دقیقه19 و پژمان نوری در دقیقه 41 موفق به گلزنی شدند.

در یکی از دیدارهای حساس این هفته و در سیرجان شاگردان وینگو بگوویچ دست به کار بزرگی زدند و توانستند گل ریحان البرز را به یک گل شکست دهند. این دو تیم که رقابت شانه به شانه‌ای در جدول رده بندی دارند در این مسابقه عملکرد پایاپایی از خود نشان دادند اما این تیم میزبان بود که توانستند از موقعیت‌ها بهتر استفاده کنند و سه امتیاز شیرین این دیدار را مال خود کنند. تک گل سه امتیازی گل گهر در این دیدار را حسام پورهاشم در دقیقه 63 به ثمر رساند.

شهرداری تبریز نیز در خانه میزبان تیم خوب قشقایی شیراز بود که با نمایشی برتر توانست حساب کار را با یک گل به سود خود پایان بخشد. تیم شهرداری تبریز که شایعات متعددی در مورد نیمکت این تیم به گوش می‌رسد توانست با غلبه بر قشقایی اوضاع خود در جدول رده‌بندی را بهبود بخشد. تک گل شهرداری تبریز در این دیدار را احمدامیر کامدار بازیکن باتجربه این تیم در دقیقه62 به ثمر رساند.

اکبر میثاقیان که در ابتدای فصل هدایت کارون اروند خرمشهر را در اختیار گرفته بود در اوایل فصل از کار برکنار شد و جای خود را به هومن افاضلی داد. افاضلی در هفته‌های اخیر از اقدامات میثاقیان و کادرفنی گذشته تیم کارون اروند ابراز گلایه کرده بود و به همین دلیل این دیدار از اهمیت دو چندانی برخوردار بود.

در این جدال اکبر میثاقیان توانست با یک گل تیم سابق خود کارون اروند خرمشهر را شکست داده و ضمن بهبود بخشیدن اوضاع خونه به خونه در جدول رده‌بندی توانایی های خود را به رخ مدیران کارون بکشد. تک گل خونه به خونه را در این دیدار اسماعیل کیانی  در دقیقه 8 به ثمر رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز