خبرگزاری کار ایران

محمدرضا مهدوی در گفت و گو با ایلنا:

وقتی امثال ایرج خان را از دست می دهیم تازه دور هم جمع می شویم/ آنها نیاز به محبت دارند

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۹۸۴

پیشکسوت سرخابی های پایتخت در حاشیه مراسم تشییع پیکر مرحوم ایرج دانایی فرد صحبت کرد.

محمدرضا مهدوی در حاشیه مراسم تشییع پیکر مرحوم ایرج دانایی فرد در گفت و گو با ایلنا اظهار داشت: به همه عزیزان علی الخصوص استقلالی ها و همچنین پیشکسوتان فوتبال کشورمان این ضایعه بزرگ را تسلیت می گویم.

وی در ادامه افزود: ایرج خان از بزرگان فوتبال ما بود. افسوس که وقتی ما این بزرگان را از دست می دهیم دور هم جمع می شویم. کاش قبل از این اتفاقات که برای عزیزی رخ بدهد دور هم جمع بشویم. نمی دانم باید چه بگویم و فقط تسلیت می گویم. فقط در این مراسم ها می توانیم خیلی ها را ببینیم. آرزو می کنم دیگر چنین اتفاقی رخ ندهد و در خوشی ها دور هم جمع می شویم.

مدافع اسبق سرخابی های پایتخت همچنین تصریح کرد: ناصر خان حجازی می گفتند پهلوان ها و آدم های معروف دو بار می میرند. یک بار وقتی که از صحنه خارج می شوند. یک بار هم وقتی از دنیا می روند. ولی متاسفانه این اتفاق رخ نمی دهد و ما برای بزرگانمان ارزش قائل نمی شویم و آنها وقتی خداحافظی می کنند کاملا از گردونه حذف و نابود می شوند. خیلی متاسفم. امیدوارم مسئولین حمایت کنند از این پیشکسوتان و بدانند که آنها فقط به احترام نیاز دارند نه چیز دیگری. امثال ایرج دانایی فرد، ناصر حجازی و منصورخان پورحیدری که از دنیا رفتند فقط محبت و توجه می خواستند. امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز