خبرگزاری کار ایران

۸۰ هزار نفر عملکرد داوری را از نزدیک دیدند

زکی پور: داوری مثل همیشه خیلی بد بود / گل ما خیلی سالم بود

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۹۱۱

مدافع استقلال تهران گفت:‌ امیدواریم اما به شرطی که روند داوری‌ها تغییر کند. این همه هوادار به ورزشگاه می‌آیند اما همه ناراضی هستند.

میلاد زکی‌پور بعد از تساوی صفر بر صفر استقلال مقابل پدیده، گفت: بازی خوبی بود و هواداران سنگ تمام گذاشتند، دست تک تک آنها را می‌بوسیم. داوری مثل همیشه خیلی بد بود و بازی برابر استقلال خوزستان هم که همین داور بود تیم را بیرون کشید و هواداران زیر باران بودند. 

او ادامه داد: امروز هم دیدید تمام سوت‌ها به ضرر ما بود، افتضاح بود. ما دیگر باید با چند نفر بجنگیم. نمی‌توانیم جواب این هواداران را بدهیم و شرمنده‌شان هستیم. 

زکی‌پور در پاسخ به این سؤال که آیا او هم اعتقاد دارد که بقیه تیم‌ها با توجه به اینکه داوری‌ها به سود یک تیم خاص است باید برای دومی بجنگند گفت: صد درصد، گل سالم ما را آفساید اعلام می‌کنند، در حالی که برای تیم‌های دیگر نمی‌گیرند، گل ما خیلی سالم بود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مدعی قهرمانی هستند یا نه، گفت: صد درصد، امیدواریم اما به شرطی که روند داوری‌ها تغییر کند. این همه هوادار به ورزشگاه می‌آیند اما همه ناراضی هستند. آقا پژمان یک متر بیرون بودند آفساید ما را می‌گیرند خطا را اعلام نمی‌کنند. خیلی تابلو و خیلی بد است.

او درباره اینکه استقلال برای نیم فصل دوم روی قهرمانی متمرکز است یا خیر گفت:‌ صد در صد ما تمام تلاشمان را می‌کنیم اگر این داوری ادامه دار نباشد. دیگه نمی‌توانیم. 80 هزار نفر تماشا می‌کردند و همه ناراضی هستندو امیدوار هستیم که درست شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز