خبرگزاری کار ایران

طباطبایی: گرو و نیومایر در اروپا چقدر ارزش دارند؟ / استقلال گرانقیمت‌ترین نیمکت ایران را دارد

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۹۰۳

پیشکسوت استقلال تهران از عملکرد دو بازیکن خارجی این تیم رضایت ندارد.

به گزارش ایلنا، هادی طباطبایی پس از تماشای بازی استقلال تهران برابر پدیده مشهد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی در نیمه اول متعادل بود، 10، 15 دقیقه اول استقلال تیم برتر میدان بود اما نیمه دوم استقلال بهتر بود آن هم به خاطر حضور هواداران و میزبانی بود که فشارهای زیادی وارد کرد اما در مجموع کیفیت لازم را ندیدم، استقلال اگر می‌خواهد به گل برسد باید نفرات بیشتر روی دروازه حریف داشته باشد.

او ادامه داد: ما در حمله کم تعداد هستیم، اصلاً مهاجمان حمله و نفوذ نمی‌کنند، نکته عجیبی که دیدیم این بود که ما نیاز داریم دفاع چپ و راست نفوذ کند تا به تیم‌های حریف گلزنی کنیم و مهاجمان بیشتری داشته باشیم دیدید که به همین دلیل تک موقعیت‌هایی کسب شد که متاسفانه از دست رفت.

وی درباره عملکرد داوری این دیدار، عنوان کرد: نگاهم این بود داوری در برخی از صحنه‌ها اشتباهی داشته اما باید در صحنه  آهسته بهتر ببینیم، من هم مانند هواداران نگران بودم که داور اشتباه می‌کند.

دروازه‌بان سابق استقلال درباره گلی که داور قبول نکرد، اظهار داشت: نمی‌دانم ‌آفساید بود یا خطا روی دروازه‌بان اعلام کرد البته داور دستش را به نشان آفساید بالا برد. متوجه نشدم.

او درباره عملکرد بازیکنان خارجی استقلال بیان داشت: این‌ها بازیکنان معمولی هستند که الان در استقلال حضور دارند. بازیکنان خودمان را نگه نداشتند و برای این بازیکنان اینقدر هزینه کردند. واقعاً ببینید ارزش این بازیکنان در اروپا چقدر بوده است اینها بازیکن معمولی هستند. استقلال در حال حاضر گرانقیمت‌ترین نیمکت ایران را دارد و هزینه‌های بیهوده‌ای ایجاد شده است.

طباطبایی درباره کنار گذاشتن جوانان از تیم یادآور شد: این دیدگاه سرمربی است، من نمی‌توانم اظهارنظر کنم، او ممکن است بازیکنی که نیاز دارد را بگیرد آن دیگر تشخیص سرمربی است به من و باشگاه ارتباطی ندارد.

پیشکسوت استقلال درباره ایتکه الحاجی گرو و نیومایر باید حفظ شوند گفت:‌ما کیفیتی ندیدیم از روز اول هم ندیدم همان موقع گفتم اما موضع گرفتند، نظر باشگاه این بوده اما سؤال من این است آیا ارزش واقعی این بازیکنان این قدر بوده است؟ همیشه می‌گویند مدیریت قبلی و واقعا ارزش این دو بازیکن در اروپا چقدر است که برای استقلال اینقدر هزینه داشته‌‌اند؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز