خبرگزاری کار ایران

برانکو: می‌خواهیم نیم فصل را با پیروزی به پایان برسانیم/ به دنبال بهانه جویی با اعتراض به داور نیستم

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۸۳۸

سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با پارس جنوبی جم حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس در مورد بازی با پارس‌جنوبی جم اظهار داشت: در ابتدا از شما بابت تأخیرم عذرخواهی می‌کنم، حدود یک ساعت و نیم طول کشید تا اینجا برسم، درباره بازی باید بگویم که هفته آخر لیگ است و می‌خواهیم با پیروزی نیم فصل را به پایان برسانیم.

از هواداران تشکر می‌کنیم که خیلی خوب حامی ما بودند. بعد از این بازی بازیکنان به استراحت بروند. بعد از بازی خوبی که در اصفهان انجام دادیم می خواهیم آن را برابر پارس تکمیل کنیم.کار سختی داریم اما هدف مان برد است.

وی در ادامه گفت: نمی خواهم از مشکلات بگویم که در اصفهان هم خبرنگاری پرسید که همیشه دنبال بهانه هستید اما من همیشه اینطور بوده ام و دنبال بهانه نیستم.

سرمربی پرسپولیس درباره بازگشت احمدزاده و دیکر بازیکنان گفت: این موضوع مورد نشست خبری امروز نیست و هفته آینده آن را بپرسید. هر روز تمرینات ما باز است و پذیرای اینگونه سوالات و هر سوالی هستم. طبعا بعضی اطلاعات البته جزو اسرار باشگاه است.

برانکو درباره برنامه تعطیلات نیم فصل کفت: تا پنجشنبه هفته آینده تمرین خواهند کرد و بعد به تعطیلات می روند و دوباره از ۱۲ دی تمرین را شروع می کنیم و ۱۸ دی نیز به قطر خواهیم رفت.

وی در ادامه درباره موضوعات اخیر که بردها و موفقیت های تیم را لوث کرده اند گفت: این بحث ها همیشه هست. من می‌توانم بگویم که بروید موضوعات داوری را ببینند که کجا به ما لطفی شده و حتی اوتی هم گرفته نشده است.

برانکو درباره شرایط تیمش هم گفت: فردا کمال کامیابی نیا را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و البته باز همانطور که گفتم نمیخواهم بهانه بگیریم و برای برد تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز