خبرگزاری کار ایران

پاسخ سوال طرفداران تراکتورسازی تبریز

رمزگشایی مشکلات روحی استوکس؛ خیانت خانوادگی!

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۷۱۶

پس از چند روز هنوز این سوال مبهم در ذهن طرفداران تراکتورسازی نقش بسته که چرا دلایل مهاجم ایرلندی برای ترک تبریزی به صورت واضح اعلام نشده است.

به گزارش ایلنا، لیگ هجدهم با خرید ستاره‌های بزرگی از سوی تراکتورسازی تبریز استارت خورد و بازی‌های بازیکنان بزرگی که به این تیم آمده بودند به طرفداران نوید روزهای خوبی را می‌داد تا اینکه آنها با اتفاق عجیبی رو به رو شدند. یکی از خرید‌های مطرحی که محمدرضا زنوزی برای سرخپوشان انجام داد، آنتونی استوکس 30 ساله بود که سابقه برتن کردن پیراهن آرسنال و سلتیک را در کارنامه داشت و با حضور در راس خط حمله تراکتورسازی 8 گل به نام خودش در رقابت‌های لیگ ایران ثبت کرد.

استوکس اما بعد از بازی تراکتورسازی و ذوب آهن برای مرخصی از ایران رفت و با تاخیر چند روزه بازگشت. تاخیر او در ورود به ایران حاشیه‌های زیادی ایجاد کرد و حتی با وجود برگشتن قبل از بازی با پرسپولیس نام او در فهرست 18 نفره تراکتور قرار نگرفت تا به نوعی او متوجه رفتار عجیب خود شود. او اما چند روز بعدی در حالیکه با پدر و خواهرش در ایران ملاقات کرده بود تبریز را به مقصد استانبول ترک کرد تا به گفته باشگاه تراکتورسازی به صورت رسمی از این تیم جدا شود.

رمزگشایی مشکلات روحی استوکس؛ خیانت خانوادگی!

پس از اینکه استوکس تصمیم به ترک ایران گرفت اظهار نظرات مختلفی وجود داشت که این بازیکن همانند لی هری اروین که او هم تبریز را ترک کرده، مدعی شده به دلیل مشکلات روحی قادر به ادامه همکاری با تراکتورسازی نیست و نمی‌تواند در ایران بماند.

نگاه گذرا به آنچه درباره مهاجم بااستعداد در رسانه‌های انگلیسی نوشته شده نشان می‌دهد که مشکلات روحی استوکس از کجا نشات می‌گیرد. نسخه اسکاتلندی روزنامه سان در آوریل سال 2017 طی گزارشی اعلام کرد که چگونه زندگی شخصی استوکس با آشوب بزرگی مواجه شد.

رمزگشایی مشکلات روحی استوکس؛ خیانت خانوادگی!

استوکس در کنار اسکات

هکرهایی که به موبایل الید اسکات 25 ساله دسترسی پیدا کرده بودند با انتشار 200 قطعه فیلم و عکس از او افشاگری کردند که او با آنتونی استوکس در ارتباط است! عکس‌های منتشر شده سبب شد تا رابطه عاطفی استوکس با دبی لاولور 27 ساله قطع شود. خیانت این بازیکن فوتبال در حالی رخ داده بود که دبی دومین فرزند استوکس را باردار بود. پس از این اتفاق زندگی خصوصی استوکس با بحران جدی مواجه شد و به مدت یک ماه در مسابقات تیم بلکبرن راورز شرکت نکرد. مدیریت باشگاه در آن زمان با او همکاری کردند و او پس از مدتی به تمرینات بازگشت.

رمزگشایی مشکلات روحی استوکس؛ خیانت خانوادگی!

استوکس و همسرش لاولر

14 ماه بعد از این اتفاق، یعنی ژوئن 2018 همین نشریه اعلام کرد پس از خیانتی که استوکس مرتکب شده او پس از انتقال به تیم آپولون سیمیرنی آتن از لاولور جدا شد. یک منبع آگاه در گفت و گو با سان وضعیت استوکس را شرح داده و پاسخ سوال طرفداران تراکتورسازی هم در آن وجود دارد: رابطه استوکس با لاولور بسیار عاشقانه بود. آنتونی علاقه داشت تا ماجرای اسکات را فراموش کند و این دو در کنار هم بازی تیم سابق استوکس را تماشا کردند. اکنون اولویت او، نوح است.

نوح پسر اول استوکس از همسر سابق اوست. واضح است شرایط مهاجم اسکاتلندی دور از فرزندش غیرقابل تحمل بوده و او که نتوانسته بود برای حضور پسرش در ایران شرایط ایده آلی فراهم کند، بازگشت به کشورش را مناسب دیده است.

آخرین خبر از سوی باشگاه تراکتورسازی در رابطه با پرونده استوکس نشان می‌دهد بین طرفین برگه‌ی فسخ قراردادی وجود ندارد و این بازیکن به همراه لی اروین فرصت دارند تا پیش از فرا رسیدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی وضعیت خود را مشخص کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز