خبرگزاری کار ایران

سرجیو دستیار خوب ندارد که راهنمایی‌اش کنند

تهامی:دستیار سرجیو بودم نفت بهتر از این نتیجه می‌گرفت

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۳۱۳

نفت آبادان یکی از عجیب‌ترین تیم‌های لیگ است که یا خوب مساوی می‌کند و یا اینکه خوب می‌بازد. این تیم که رکورددار تساوی در لیگ برتر است

به گزارش ایلنا، نفت آبادان یکی از عجیب‌ترین تیم‌های لیگ است که یا خوب مساوی می‌کند و یا اینکه خوب می‌بازد. این تیم که رکورددار تساوی در لیگ برتر است، دو بازی اخیرش را به استقلال و سایپا واگذار کرد تا هم از جام حذفی کنار برود و هم در لیگ برتر مشکلاتش زیاد شود.

در این خصوص گفتگویی با ابراهیم تهامی پیشکسوت فوتبال آبادان انجام دادیم که صحبت‌های جالبی انجام داده است. مصاحبه پیشکسوت آبادانی فوتبال ایران را با ایلنا از دست ندهید:

چرا نفت آبادان یا می‌بازد، یا اینکه مساوی می‌کند؟

من مدتی می‌شود که اصلا در آبادان حضور ندارم و هم به خاطر انجام کارهای شخصی‌ام به اهواز آمدم و هم برای مراسم خاکسپاری و ختم مرحوم شاپور منصوری اینجا هستم که نمی‌دانم بازی اخیر نفت چند چند شده است.

مرحوم منصوری مشکل قلبی داشت؟

یک کمی مشکل قلبی داشت که اتفاقا روز بازی با هم بودیم و داشتیم بازی می‌کردیم که متاسفانه جفت من افتاد زمین و از دنیا رفت. این اتفاقات درس بزرگی برای یکسری مردم است که فکر می‌کنند همیشه زنده هستند. دنیا بسیار کوچک است و هر لحظه امکان دارد اتفاقاتی رخ دهد که خیلی زود این دنیا را ترک کنی. قدیم، مردم خیلی با هم خوب بودند اما الان اصلا مثل گذشته نیست و مردم سایه همدیگر را با تیر می‌زنند!

الان در نفت سمتی نداری؟

من اول فصل سرمربی امیدها بودم که به خاطر یکسری مشکلات جدا شدم و دنبال کارهایم هستم.

مشکل پائولو سرجیو چیست که نتیجه نمی‌گیرد؟

من اول فصل سر تمرینات او رفتم و دیدم که انصافا خوب هم تمرین می‌دهد و کارش را بلد است ولی متاسفانه کنار او کسی نیست که راهنمایی‌اش کند. به طور مثال کسی به او نگفته بازی با نساجی در چمن مصنوعی چطور است و باید با چه روشی بازی کند. سرجیو فکر می‌کند در ایران همه تیم‌ها زمین خوب دارند و فوتبال بازی می‌کنند ولی اصلا اینطور نیست و باید در هر شهری یکجور بازی کنی. من نمی‌خواهم از خودم تعریف کنم ولی می‌توانم بگویم که اگر یکی مثل من کنار سرجیو بود، نفت نتایج خوبی می‌گرفت. سرجیو دستیار خوب ندارد که راهنمایی‌اش کنند.

اگر شما بودی نتایج فرقی می‌کرد؟

شک نکنید حداقل شش، هفت امتیاز فرق می‌کرد چون می‌توانستم راهنمایی‌اش کنم.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز