خبرگزاری کار ایران

یک استقلال گردن کلفت نیم‌فصل دوم می‌بینید

حاجیلو:. حضور دوباره سرور جباروف را شفر تعیین خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۲۹۱

اصغر حاجیلو سرپرست استقلال به هواداران این تیم وعده داد استقلال شرایطش در نیم‌فصل دوم تغییر خواهد کرد.

به گزارش ایلنا،اصغر حاجیلو سرپرست استقلال به هواداران این تیم وعده داد استقلال شرایطش در نیم‌فصل دوم تغییر خواهد کرد. با سرپرست و پیشکسوت قدیمی آبی‌ها درخصوص 3 برد اخیر این تیم، شایعه بازگشت جباروف و همچنین آخرین وضعیت گرو و نیومایر برای نیم‌فصل دوم صحبت کردیم.

استقلال در 3 بازی اخیر به پیروزی رسیده. شرایط بر وفق مراد است؟

خدا را شکر شرایط روحی و روانی استقلال بعد از سه برد اخیر ایده‌آل است. سه بازی متوالی را پیروز شده‌ایم و یک بازی مانده تا پایان نیم‌فصل که باید تلاش کنیم به امید خدا در آن بازی هم پیروز شده و نیم‌فصل را با خوبی و خوشی به پایان برسانیم.

فکر می‌کردید در رشت با 5 گل به پیروزی برسید؟

با آن باران شدیدی که در ورزشگاه می‌بارید راستش را بخواهید فکرش را نمی‌کردیم که پیروز شویم. البته ما در اهواز بارش شدید باران را تجربه کرده بودیم و می‌دانستیم که در این زمین و هوا چگونه بازی کنیم.

در تیم استقلال جوان‌های خیلی خوبی حضور دارند.

این جوان‌ها توانسته‌اند اعتماد شفر را به خود جلب کنند. حضور بازیکنان جوان در هر تیمی نعمت است. البته ما چند مصدوم داریم که اگر اضافه شوند شرایط تیم خیلی بهتر خواهد شد. استقلال یک نیمکت گردن کلفت و جوان در نیم‌فصل دوم خواهد داشت.

این روزها شایعه بازگشت سرور جباروف به استقلال شنیده می‌شود؟

من از این موضوع اطلاعی ندارم. اما این را می‌دانم که با بازگشت داریوش شجاعیان به استقلال، شرایط برای بازی کردن سخت خواهد شد. حضور دوباره سرور جباروف را شفر تعیین خواهد کرد و اوست که تصمیم می‌گیرد این بازیکن بازگردد یا خیر.

استقلال دو گلر خوب دارد و هر دوی آنها مدعی بازی کردن هستند. با این موضوع چگونه کنار می‌آیید؟

خیلی خوشحالیم که دو گلر آماده در ترکیب تیم ما حضور دارد و به جرات می‌توانم بگویم هیچ تیمی در آسیا وجود ندارد که تیمش این گلرهای آماده را در اختیار داشته باشد. یکی پر از تجربه و دیگری جوانی که امتحان پس داده است. آرزوی هر تیمی است که یکی از این دو گلر را در اختیار داشته باشد.

بازی پرسپولیس مقابل سپاهان را دیدید؟

با توجه به حساسیت بالایی که این بازی داشت، بازی را کامل تماشا کردم. بازی قشنگی از آب درآمد. خیلی‌ها به داور حمله کردند که دچار اشتباه شده است اما باید قبول کنیم اتفاقات در فوتبال همیشه وجود دارد و داور هم جزو 23 بازیکن داخل زمین است. همان‌طور که بازیکن اشتباه می‌کند در مورد داور هم این موضوع صدق می‌کند.

فکر می‌کنید استقلال در نیم‌فصل به چند بازیکن نیاز دارد؟

این سوال را هم باید شفر جواب بدهد. او نقاط ضعف و قوت تیمش را بهتر از هرکسی دیگر می‌داند و قطعا برای آن در نیم‌فصل برنامه‌ریزی خواهد کرد. مطمئن هستم استقلال در نیم‌فصل دوم تیمی متفاوت‌تر از هر زمان دیگری خواهد بود.

شایعه شده شفر با برخی از پیشکسوتان استقلال اختلاف دارد.

هیچ اختلافی در کار نیست. او فقط از مصاحبه‌هایی که برخی از عزیزان انجام می‌دهند، کمی نگران است و این مساله او را آزار می‌دهد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز