خبرگزاری کار ایران

پیروزی در نوکمپ دستاورد بزرگی خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۲۳۲

دله آلی گفته که اگر تاتنهام، بارسلونا را ببرد، یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای تاریخ خود را کسب خواهد کرد. مردان موریسیو پوچتینو می‌دانند که در صورت پیروزی در نوکمپ، به دور بعد لیگ قهرمانان صعود خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، همچنین اگر تاتنهام نتیجه‌ای مشابه اینتر بگیرد هم به دور بعد راه می‌یابد. اینتر با پی‌اس‌و آیندهوون بازی دارد و تاتنهام و اینتر هم‌امتیاز هستند، ولی تاتنهام به دلیل گل زده بیشتر در خانه اینتر، از نظر بازی رودررو شرایط بهتری دارد. آلی در بازی مقابل لسترسیتی پنجاهمین گل خود برای تاتنهام را در لیگ برتر به ثمر رساند.

تاتنهام در سه بازی نخست خود در لیگ قهرمانان نتوانست پیروز شود و به این ترتیب، آلی حس می‌کند که پیروزی در خاک اسپانیا یکی از بزرگ‌ترین موفقیت‌های تیمش خواهد بود: «آنها یکی از بهترین تیم‌های دنیا هستند. آنها بازیکنان بزرگی دارند و زمانی که کودک هستید، رویایتان بازی در نوکمپ است. ما می‌خواهیم به این ورزشگاه برویم و نهایت تلاش خود را انجام دهیم. من کمی سرما خورده‌ام اما مشکلی نبود، سرماخوردگی مانع بازی من نمی‌شود. من آماده‌ام. ما بازی دشوار دیگری پیش رو داریم اما اینها همان بازی‌هایی هستند که شما دوست دارید انجام دهید. ما دوست داریم مقابل یکی از بهترین تیم‌های دنیا و برخی از بهترین بازیکنان دنیا قرار بگیریم.

ما دوست داریم خود را به چالش بکشیم و با این ذهنیت به آنجا می‌رویم که می‌توانیم پیروز شویم. اگر این بازی را ببریم یکی از بهترین دستاوردهای خود را داشته‌ایم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز