خبرگزاری کار ایران

استقلال نیاز به چهار بازیکن ایده‌آل دارد

نامجومطلق:پدیده را ببریم جزو مدعیان قهرمانی لیگ برتر خواهیم بود

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۸۳۳

مجید نامجومطلق عضو کمیته فنی استقلال پیش‌بینی می‌کند اگر استقلال در نیم فصل دوم چهار بازیکن تراز اول را جذب کند مدعی قهرمانی خواهد بود

به گزارش ایلنا، مجید نامجومطلق عضو کمیته فنی استقلال شرایط این تیم را رو به رشد می‌داند و پیش‌بینی می‌کند اگر استقلال در نیم فصل دوم چهار بازیکن تراز اول را جذب کند مدعی قهرمانی خواهد بود.وی بازگشت جباروف را مفید می‌داند و در مقابل همانطور هم معتقد است در قبال ماندن گرو و نیومایر، شفر باید تصمیم بگیرد.

*استقلال در هفته‌های اخیر سه برد خوب را کسب کرده است. در این باره چه نظری دارید؟
شرایط استقلال خیلی خوب است. این تیم روز به روز بهتر خواهد شد. اینها نشانه خوبی است که این تیم در دسته دوم همچون فصل گذشته روند رو به رشدی را ادامه خواهد داشت. استقلال در چند پست نیاز به تقویت دارد و با توجه به اینکه این تیم در آسیا در گروه سختی قرار دارد باید بازیکنان تراز اول به این تیم اضافه شوند.

*خیلی‌ها می گویند اگر استقلال پدیده را شکست دهد عیارش مشخص خواهد شد.
من کاری به برد 5 – صفر مقابل سپید رود ندارم. نشانه‌هایی که در تیم به وجودآمده خیلی مهم است؛ نظم تیمی، کارهای ترکیبی و گروهی نشان می‌دهد که تیم رو به رشد است. پدیده تیم بسیار خوبی است و آنها توانسته‌اند خود را امسال در حد یک تیم مدعی پیش ببرند. اما فکر می‌کنم اگر بتوانیم پدیده را ببریم جزو مدعیان قهرمانی لیگ برتر خواهیم بود.

*فکر می‌کنید چه عواملی باعث شده که استقلال این همه پیشرفت کند؟
خب استقلال در ابتدای فصل یک تیم ناهماهنگ بود. بسیاری از مهره‌های اصلی‌اش رفته بودند و نیاز به این داشت که هماهنگ شوند. من فکر می‌کنم اگر استقلال بتواند در سه‌گانه‌ها یعنی دفاع، هافبک و حمله تقویت شود و تیم بهتر خواهد شد. البته استقلال نیاز به یک پلی میکر خوب دارد. آن وقت همه چیز رو به راه خواهد شد.

*فکر می‌کنید استقلال نیاز به چند بازیکن دارد؟
استقلال نیاز به چهار بازیکن ایده‌آل دارد البته مصدومان هم بازگردند وضع فرق خواهد کرد. داریوش شجاعئیان فصل گذشته شرایط خوبی داشت امسال هم اگر بازگردد نظم تیمی استقلال بهتر خواهد شد.

*به نظرتان سرور جباروف باید به استقلال بازگردد؟
از نظر کمیته فنی صحبت نمی‌کنم بلکه نظرم شخصی است؛ همانطور که گفتم استقلال به بازیساز نیاز دارد. سرور جباروف فصل گذشته خیلی کیفیت خوبی داشت و توانست در ترکیب استقلال عملکرد خوبی داشته باشد. اگر امسال هم شرایط فصل گذشته‌اش را داشته باشد خرید خوبی خواهد بود.

*گرو و نیومایر باید در استقلال بمانند؟
به نظر کادرفنی استقلال بازمی‌گردد. اگر آنها به جمع‌بندی برسند این دو باید باز هم در خدمت تیم باشند. باید ببینیم نیاز کادرفنی چیست و در تفکرات شفر چه می گذرد. شاید مردم بگویند این دو تاثیر ندارند اما مهم تفکرات کادرفنی است که از این دوبازیکن چه خواسته‌هایی در زمین دارد.

*شما همیشه شفاف صحبت می‌کنید. واقعا بین کمیته فنی و شفر اختلاف وجود دارد؟
یک جمله‌ای را به شما بگویم و آن هم این است که این کمیته براساس نیاز باشگاه تشکیل شده و باید رابطه خوبی با کادرفنی داشته باشد. ما هیچ وقت هم بیرون این کمیته صحبت خاصی نکردیم و هر نقطه‌نظری بوده خود آقای شفر و کادرفنی منتقل شده است. وظیفه کمیته فنی مشخص است همانطور که وظیفه کادرفنی تعریف شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز