خبرگزاری کار ایران

عیار یک تیم باید روی کیفیت بازی باشد نه روی نتیجه

روانخواه:شفر باصراحت گفت با کمیته فنی مشکلی ندارم

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۸۱۲

امید روانخواه عضو کمیته فنی استقلال مخالف بازگشت سرور جباروف به این تیم است زیرا معتقد است بازگرداندن وی هزینه اضافی برای آبی‌پوشان است.

به گزارش ایلنا، امید روانخواه عضو کمیته فنی استقلال مخالف بازگشت سرور جباروف به این تیم است زیرا معتقد است بازگرداندن وی هزینه اضافی برای آبی‌پوشان است.

 

شرایط استقلال را در این مدت چطور ارزیابی می‌کنید؟

باید قبول کنیم شرایط استقلال خیلی خوب است. سه بردمتوالی، کلین‌شیت و حضور بازیکنان جوان در ترکیب تیم همه نشان می‌دهد که شرایط تیم رو به رشد است.

 

درخصوص جوان‌ها صحبت کردید؟

شما نگاه کنید جوان‌هایی مثل رضا آذری، اللهیار صیادمنش در تیم وجود دارند که تاثیرگذار هستند و خیلی خوشحالم که شفر از آنها بازی می‌گیرد.

 

خیلی‌ها معتقدند بازی استقلال پدیده، عیار تیم را مشخص می‌کند؟

نمی‌شود چنین حرفی را عنوان کرد. اگر بخواهید از بعد نتیجه حساب کنید مهم‌ترین مساله این است که استقلال کیفیت خوب سه بازی گذشته‌اش را حفظ کند. استقلال نشان داده که دوران افول را پشت سر گذاشته و عیار باید روی کیفیت بازی باشد نه روی نتیجه.

 

شما در جریان بازی استقلال سپیدرود به عنوان کارشناس در تلویزیون حضور یافتید و گفتید جباروف نباید به استقلال بازگردد. این صحبت شما سر و صدای زیادی را در رسانه‌ها و فضای مجازی به وجود آورد؟

متاسفانه بعضی‌ها هستند که در صفحات مجازی هرچه دلشان می‌خواهد می‌گویند. من نگفتم استقلال به بازیکن نیاز ندارد. این تیم نیاز شدیدی به مهاجم نوک دارد. درباره جباروف هم این نظر شخصی من بود. ما می‌‌توانیم در خط هافبک‌مان به جوان‌ها اعتماد کنیم. مجتبی جباری از کجا رشد کرد؟ بازیکن خارجی باید تاثیرگذار باشد، به نظر شما الان گرو و نیومایر در تیم تاثیر دارند.

 

اما خیلی‌ها معتقدند تجربه جباروف در آسیا می‌تواند به استقلال کمک کند.

چقدر می‌تواند کمک کند تا حدی که این تیم را قهرمان آسیا کند. ما باید تیم را بسازیم نه ستاره بیاوریم. ما اگر پول داشتیم امثال بازیکنانی چون ژاوی را به تیم می‌آوردیم تا بازیکنان در کنار وی پیشرفت کنند. الان اگر یک بازیکن معمولی را به تیم بیاوریم اگر صدهزار دلار هم به او بدهیم نزدیک به دو میلیارد باید هزینه کنیم. بازیکن معمولی هم نتیجه‌اش می‌شود همین بازیکنان خارجی که در این چند سال به ایران آمدند و صدای همه را درآوردند. من یک سوال از شما دارم. برای نیومایر و گرو چقدر هزینه شده قطعا آنها از سرمایه باشگاه هزینه شده‌اند. همین‌ها هم می‌روند و شکایت می‌کنند و ما باید پول آنها را پرداخت کنیم. بگذاریم جوان‌ها بازی کنند مگر همین‌هایی که الان بازی می‌کنند، بد بودند. متاسفانه همین صفحات مجازی که اکثر آنها دست بچه‌های 20 ساله است باشگاه را تحت فشار می‌گذارند.

 

خیلی‌ها می‌گویند شفر با کمیته فنی مشکل دارد؟

اصلا اینگونه نیست. شفر منظورش کمیته فنثی نیست. من درباره خودم بگویم. اصفلا به فکر رفتن به کادر فنی استقلال نیستم. خدا را شکر خودم تیم دارم و سرمربی هستم اما این را بگویم خود شفر در جلساتی که با وی داشتیم، به صراحت گفت با کمیته فنی مشکلی ندارم اما من این را هم باید اعتراف کنم اگر این کمیته زودتر تشکیل می‌شد، می‌شد بازیکنان تاثیرگذارتری را جذب تیم کرد.

 

این کادر فنی استقلال نیاز به دستیار جدید دارد؟

نیاز را شفر باید بگوید نه من و نه کسی دیگر. اون تصمیم می‌گیرد که دستیار بیاورد یا خیر. اگر نیاز باشد باشگاه وظیفه دارد آن را انجام دهد.

از استقلال نیم‌فصل اول رضایت دارید؟

 

اگر استقلال مصدومیت‌های ابتدای فصل را نداشت بازیکنان تاثیرگذارش جدا نمی‌شدند و آن افت به وجود نمی‌آمد، شاید شرایطش بهتر بود ولی باز هم دیر نشد استقلال می‌تواند در نیم فصل دوم شرایط را تغییر بدهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز