خبرگزاری کار ایران

پنجمین گل علیپور به سپاهان با طعم یک امتیاز

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۸۰۷

مهاجم پرسپولیس و آقای گل رقابت‌های لیگ برتر با گلی که برابر سپاهان رساند در لیگ 5‌گله شد

به گزارش ایلنا، مهاجم پرسپولیس و آقای گل رقابت‌های لیگ برتر با گلی که برابر سپاهان رساند در لیگ 5‌گله شد ضمن اینکه تعداد گل‌های زده‌اش برابر تیم سپاهان را نیز به عدد 5 رساند. او 4‌بار با لباس پرسپولیس و یک بار هم در تیم راه آهن مقابل سپاهان گلزنی کرده بود.

4 مساوی و یک برد

علی علیپور اما هر بار گل زده، تیمش برابر سپاهان نباخته است به طوری که در 5 مسابقه برابر سپاهان 4 بار مساوی کرده و یک بار هم برنده شده است. او در بازی روز گذشته نیز با گلی که زد باعث شد پرسپولیس از شکست در اصفهان و در بازی شش امتیازی بگریزد.

هفتمین گل از روی پنالتی

پنالتی که علی علیپور برابر سپاهان به ثمر رساند ششمین ضربه پنالتی او بود که تبدیل به گل کرد. او قبل از این 6 بار از روی ضربه پنالتی و در بازی برابر نفت (جام حذفی)، استقلال، الوصل (لیگ قهرمانان)، سایپا، پدیده و السد بازی‌هایی هستند که او توانسته از روی ضربه پنالتی برای تیمش گل بزند. در بازی‌هایی که او پنالتی هایش را تبدیل به گل کرده پرسپولیس فقط یک بار و آن هم برابر سایپا در هفته بیست و ششم لیگ هفدهم شکست خورده است و در 5 بازی برنده شده، یک بار باخته و یک بار هم که همین بازی با سپاهان است که به مساوی رسیده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز