خبرگزاری کار ایران

سرپرست تیم ملی فوتسال:

با صربستان بازی دوستانه انجام می‌دهیم / لژیونرها کنار تیم حضور خواهند داشت

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۵۹۵

تیم ملی فوتسال ایران دو دیدار دوستانه با تیم ملی صربستان برگزار خواهد کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ابوالفضل کریمیان، سرپرست تیم ملی فوتسال بزرگسالان درباره برگزاری اردوهای تدارکاتی این تیم گفت: اردوی آماده سازی فوتسال پس از استراحتی کوتاه و از دی ماه شروع می شود. این اردوها به صورت کوتاه مدت برگزار خواهد شد . به دلیل برگزاری رقابتهای لیگ در انتهای هفته، اردوهای دو یا سه روزه در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود تا بازیکنان به هماهنگی لازم برای رقابتهای پیش رو برسند.

وی با تایید اینکه تیم ملی فوتسال در بهمن ماه به مصاف تیم صربستان می رود گفت: با توجه با زمان فیفا دی در بهمن ماه، قرار است با تیم ملی فوتسال صربستان در  این کشور و در روزهای 14  و 15 بهمن ماه دو بازی دوستانه برگزار کنیم.

وی در پایان گفت: برای دیدار با صربستان با نظر سرمربی، بازیکنان جوان و با تجربه  استفاده خواهد شد تا بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شوند. ضمن اینکه لژیونر ها هم با توجه به فیفا دی ها می توانند در کنار تیم حضور داشته باشند و طبق نظر سرمربی می توانند در کنار بازیکنان دیگر حضور داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز