خبرگزاری کار ایران

کار پژمان برای بازگشت به ترکیب سخت است

عملکرد خوب خط دفاع استقلال بدون منتظری

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۴۱۲

با توجه به عملکرد خوب خط دفاع استقلال بدون منتظری، پژمان کار ساده‌ای برای بازگشت به ترکیب ثابت آبی‌پوشان نداشته باشد.

به گزارش ایلنا، پژمان منتظری مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال از ابتدای این فصل یکی از ثابت‌ترین بازیکنان این تیم بود و به شکلی تغییرناپذیر در همه بازی‌ها به کار گرفته می‌شد. منتظری تا هفته نهم هم برای این تیم بازی کرد و به دلیل آسیب‌دیدگی از هفته دهم از ترکیب آبی‌پوشان بیرون رفت.

بازی استقلال و سپیدرود پنجمین دیداری بود که این ملی‌پوش در ترکیب تیمش حضور نداشت. بعد از مصدومیت منتظری، زوج جوان دانشگر - چشمی در قلب خط دفاعی آبی‌‌پوشان تشکیل شد که شکل گیری این زوج مصادف شد با افت فاحش تعداد گل‌های خورده آبی‌پوشان.

تیم استقلال که در ۹ بازی نخستش از پژمان منتظری استفاده می‌کرد، ۵ بار دروازه‌اش باز شد و ۵ بازی بعدی بدون منتظری تنها یک بار گل خورد. این آمار گویای این مطلب است که آبی‌ها با منتظری قدری بیشتر از یک گل به ازای هر ۲ بازی خورده‌‌‌اند و بدون منتظری یک گل به ازای ۵ بازی دریافت داشته‌اند.

حال که منتظری رفته‌رفته به شرایط بازگشت به میدان رسیده است، به نظر می‌رسد با توجه به عملکرد خوب خط دفاع استقلال بدون منتظری، پژمان کار ساده‌ای برای بازگشت به ترکیب ثابت آبی‌پوشان نداشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز