خبرگزاری کار ایران

استقلال به سه بازیکن طراز اول نیاز دارد

فتح الله زاده: آرامش را برای شفر فراهم کنند / خوشحالم که تاج ماندنی شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۴۰۵

علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق استقلال معتقد است اگر ارامش را برای شفر فراهم کنند وی می تواند در نیم فصل دوم نتایج بهتری را با آبی پوشان به دست بیاورد.

علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق استقلال در گفت وگو با ایلنا معتقد است اگر ارامش را برای شفر فراهم کنند وی می تواند در نیم فصل دوم نتایج بهتری را با ابی پوشان به دست بیارد. با فتح الله زاده در خصوص شرایط کنونی تیم و نقل و انتقالات نیم فصل صحبت کردیم

شرایط استقلال را در هفته‌های اخیر چطور ارزیابی می‌کنید؟
شرایط استقلال خوب است آنها سه برد خیلی خوب را به دست آوردند و باید تلاش کنند که همین روند را ادامه دهند. استقلال این روزها علاوه بر اینکه در بازی‌هایش پیروز می‌شود بازی‌های زیبایی را هم به نمایش می‌گذارد.

به نظرتان کدام تیم قهرمانی این فصل را به دست خواهد آورد.
پیش‌بینی قهرمانی نیم فصل سخت است از بین سپاهان، پرسپولیس و پدیده یک تیم قهرمانی را کسب خواهد کرد. فکر می‌کنم شانس سپاهان در حال حاضر از همه تیم‌ها بیشتر است.

کم‌کم به نیم فصل اول نزدیک می‌شویم چه توصیه‌ای به مدیران استقلال دارید؟
توصیه ای که نیست من 15 روز پیش هم گفتم اگر شفر را به بحران نبرند و برایش حاشیه درست نکنند او قطعا تیم را جمع و جور خواهد کرد یک روز گفتند شفر دستیار می‌آورد، یک روز گفتند X می‌آید و Y می‌رود آرامش را اگر برای شفر فراهم کند او می‌تواند بهترین نتایج را برای استقلال کسب کند البته با توجه به اینکه فیلم در آسیا در گروه سختی قرار دارد به سه بازیکن تراز اول نیاز دارد تا بتواند نتایج خوبی را کسب کند.

این روزها شایعه حضور استوکس، توره، قوچان‌نژاد و حتی صفا شنیده می‌شود؟
به هرحال بازی با اسامی مهم نیست مهم این است که مدیریت باشگاه و شفر بنشینند و شرایط کار را برای یکدیگر فراهم کنند و در آخر تیم را برای نیم فصل دوم تقویت کنند. مطمئن هستم استقلال در نیم فصل دوم شرایطش بهتر خواهد شد.

این روزها بحث ساختن ورزشگاه اختصاصی از سوی مسئولان استقلال شنیده می‌شود.
انشاالله که استقلالی‌ها ورزشگاه را بسازند. من بارها در این خصوص توضیح دادم کمپ حجازی نزدیک به 300 میلیارد ارزش دارد. می‌توانند آن را بفروشند و با آن پول در نزدیکی‌های تهران یک ورزشگاه 50 هزار نفری بسازند.

این روزها در سینما هم فعالیت‌هایی دارید؟
احساس کردم باشگاه‌های بزرگ باید یک مستند کاملاً شیک و قوی داشته باشند. تیم‌های بزرگ هم باید در این خصوص ورود کنند. من 10 سال مدیر جشنواره تئاتر کشور بودم و تجربه لازم را در این خصوص دارم. از یک کارگردان جوان استفاده کردم و مطمئن هستم این فیلم و مستند بسیار باارزش و سال‌ها برای استقلال ماندگار خواه بود.

همانطور که می‌دانید تاج هم در ریاست فدراسیون باقی ماند.
خیلی خوشحالم که این اتفاق افتاد. اعتقاد دارم وقتی نمی‌توانی کاری را بکنی بهتر است آن را به حاشیه نبری. قانون لازم‌الاجرا است اما در جاهایی که خصوصی است نباید دخالتی صورت بگیرد. فدراسیون فوتبال یک نهاد خصوصی است و به جای اینکه در آن دخالتی باشد باید آن را تقویت کنند نباید با زور و قدرت به آن وارد شد چون تبعات دارد و هیچ کسی هم مسئولیت تعلیق و حذف آن را نمی‌پذیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز