خبرگزاری کار ایران

هفته شانزدهم لیگ آزادگان

فرهاد کاظمی مچ محمود فکری را خواباند / پیروزی شیرین مس کرمان مقابل فجرسپاسی

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۲۷۷

هفته شانزدهم لیگ آزادگان با صدرنشینی سرخپوشان پاکدشت به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، دو بازی از هفته شانزدهم لیگ آزادگان به پایان رسید که دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و سرخ‌پوشان پاکدشت به تساوی رضایت دادند و مس کرمان نیز تواست در خانه فجرسپاسی را به سختی شکست داده و روند ناکامی های خود را قطع کند.

اکسین البرز که با مجتبی حسینی جان تازه‌ای گرفته و هفته گذشته توانست سرخپوشان پاکدشت را نیز متوقف کند در این هفته هم موفق شد با ارائه یک بازی زیبا و تهاجمی تیم شهرداری تبریز را شکست داده و به روند صعود خود ادامه دهد. برای اکسین در این مسابقه محمد ابراهیمی در دقایق 55 و 61 گلزنی کرد و تک گل شهرداری تبریز را حسین قره داغی در دقیقه 75 به ثمر رساند.

مس کرمان در خانه موفق شد تیم سخت‌کوش و خوب فجرسپاسی را شکست داد. شاگردان نادر دست‌نشان در این مسابقه سختی زیادی را برای برد متحمل شدند و ممکن بود سه امتیاز حساس این مسابقه را نیز از دست بدهند اما این اتفاق نیفتاد و این تیم با یک کامبک قوق‌العاده تیم فجر سپاسی را شکست دهد. برای فجر در این مسابقه سلمان بحرانی در دقیقه 50 اقدام به گلزنی کرد و برای مس نیز  عیسی پرتو در دقیقه 62 و شروین بزرگ در دقیقه 95 موفق به گلزنی شدند.

دو تیم بالانشین شاهین شهرداری بوشهر و سرخ پوشان پاکدشت در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر رودروی هم قرار گرفتند که تقابل این دو تیم از نکات جالب توجه این هفته از مسابقات بود. سرمربیان دو تیم از مربیان نامدار فوتبال ایران هستند که توانستند در سالهای مختلف موفقیت‌های خوبی را به ارمغان بیاورند.

 این مسابقه که یک جدال پایاپای بود در پایان با پیروزی 2 بر1 شاگردان فرهاد کاظمی به اتمام رسید. برای شاهین شهرداری ماهشهر در این مسابقه میلاد صارمی در دقیقه 14 موفق به گلزنی شد و برای سرخپوشان پاکدشت مرتضی خراسانی در دقیقه 70 و رضا مرادی از روی نقطه پنالتی در دقیقه 82 موفق به گلزنی شدند.

سرخپوشان با این پیروزی جای شاهین را در صدر جدول گرفتند و قدم بلندی برای صعود به لیگ برتر برداشتند.

گل گهر سیرجان که با هدایت وینگوبگوویچ روزهای خوشی را سپری می‌کند توانست در خانه با نتیجه 3 بر 1 شهرداری ماهشهر را شکست داده و به صدر جدول نزدیک تر شود . وینگو بگوویچ قصد کوتاه آمدن برای صعود ندارد و این هفته هم توانست یک پیروزی بزرگ را در مقابل شاگردان داوود مهابادی کسب کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز