خبرگزاری کار ایران

خداداد بزرگتر ماست

همدانی: مشکل اصلی استقلال بحث اتحاد بود/ استقلال نیاز به هافبک بازیساز دارد

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۰۵۳

ستار همدانی مربی سابق استقلال در دیدار خیرخواهانه سرخابی‌ها با هنرمندان با خداداد عزیزی درگیری لفظی پیدا کرد.

به گزارش ایلنا، ستار همدانی مربی سابق استقلال در دیدار خیرخواهانه سرخابی‌ها با هنرمندان با خداداد عزیزی درگیری لفظی پیدا کرد اما خودش این موضوع را رد کرده و معتقد است در فوتبال چنین مسایلی به وجود می‌آید.

آقای همدانی دچار آسیب‌‌دیدگی شده‌اید؟

الان که با شما صحبت می‌کنم نزد دکتر هستم. چند وقتی باید استراحت کنم تا شرایط پایم بهبود یابد. بالاخره مصدومیت هم جزیی از زندگی ورزشی است و برای هر فوتبالیستی ممکن است اتفاق بیفتد. مصدومیت در کنار فوتبال قشنگ است و ما سال‌هاست که با آن زندگی کرده‌ایم.

در جریان بازی با خداداد عزیزی دچار درگیری شدید؟

چیز خاصی نبود. فوتبال است و پیش می‌آید معمولا وقتی استقلال و پرسپولیس مقابل هم قرار می‌گیرند این کری‌ها به وجود می‌آید. خداداد بزرگتر ماست و ما همیشه باید احترام به بزرگتر را رعایت کنیم.

اما خداداد در مصاحبه‌اش اعلام کرده که شما به او بی‌احترامی کردید؟

شما مرا می‌شناسید اهل هیچ کدام از این داستان‌ها نیستم. در زندگی ورزشی‌ام تابه حال به هیچ کس بی‌احترامی نکردم.

استقلال این روزها در بهترین شرایط آمادگی قرار دارد؟

به نظر من توانست از این وقفه‌ای که به خاطر فیفادی به وجود آمد به خوبی بهره ببرد. همان‌طور که در اول فصل گفتم مشکل اصلی استقلال بحث اتحاد بود اما شفر توانست این بچه‌ها را به یکدیگر نزدیک کند و مطمئن باشید از این پس استقلال هفته به هفته بهتر خواهد شد. دیدید که وقتی بازیکنان ذخیره هم به میدان آمدند تشنه گلزنی بودند به خاطر این است که دل‌ها به یکدیکر نزدیک شده است.

پس معتقدید شرایط استقلال برای حضور قدرتمندانه در آسیا هم خوب است؟

این بردها نباید ما را گول بزند. درست است که در سه بازی پیروز شده‌ایم اما نگاه ما باید آسیایی باشد. همه می‌گفتند استقلال تمام‌‌کننده ندارد در حالی که من معتقدم استقلال نیاز به هافبک بازیساز دارد. شما دیدید در بازی مقابل سپیدرود ما از شوتزنی، نفوذ از کناره‌ها و همچنین گل به خودی توانستیم به گل برسیم اما مهم‌ترین نکته‌ای که بیشتر از همه چیز به چشم می‌آمد یک اتفاق خوب بود و آن هم این بود که استقلال از سمت چپ بارها حمله کرد. زوج بسیار خوب وریا و زکی‌پور در این بازی توانست استقلال را به یک پیروزی پرگل هدایت کند. امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد.

از عملکرد این دو بازیکن خارجی رضایت دارید؟

حق شفر است که از یک بازیکن راضی باشد یا خیر. همه می‌گویند استقلال در گروه سختی قرار دارد اما من معتقدم تیم‌های مقابل هم نسبت به استقلال چنین دیدگاهی دارند اگر بخواهیم در آسیا موفق باشیم باید یک یارگیری خوب در نیم‌فصل داشته باشیم.

این روزها شایعه بازگشت جپاروف به استقلال شنیده می‌شود؟

جپاروف از شرایط مسابقه دور است. استقلال خاطرات بسیار خوبی با این بازیکن دارد. شفر در این دو سال نشان داده روانشناس خوبی است و راه موفقیت بازیکنانش را به خوبی بلد است. به نظر من ما به جباروف نیاز داریم اما جباروفی که یک بازیکن مانند امید ابراهیمی همچون فصل قبل در کنارش حضور داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز